Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت: درست است که نبود مصدومان به ما ضربه زده است، اما مقابل پرسپوليس کيفيت بالاي تيم‌مان را نشان خواهيم داد.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت: درست است که نبود مصدومان به ما ضربه زده است، اما مقابل پرسپوليس کيفيت بالاي تيم‌مان را نشان خواهيم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا مهاجري در مورد شرايط تيمش و عدم پيروزي در چهار بازي اخير اظهار داشت: تمرينات پرفشاري را در روز‌هاي اخير پشت سرگذاشته‌ايم و اين هفته نيز در جام شهدا به ميدان خواهيم رفت تا با بهترين شرايط به مصاف پرسپوليس برويم. تنها نگراني ما بازيکن مصدوم‌مان هستند که غيبت آنها در بازي‌هاي اخير خيلي به ضررمان تمام شده است و اميدواريم حداقل يکي دو نفر از آنها را در بازي با پرسپوليس داشته باشيم.
وي در اين باره افزود: ما تا اينجاي فصل چهار برد، پنج تساوي و دو باخت داشته‌ايم که نمي‌تواند نتايج بدي باشد، آن هم در شرايطي که بدون مهره‌هاي با ارزش‌مان از جمله محمدحسين مرادمند، فريبرز گرامي و حسين مهربان در بازي‌هاي اخير‌مان که با تساوي همراه بوده است، راهي ميدان شده‌ايم. بعضاً مجبور شده‌ام به دليل کمبود مهره بازيکنان را در پست‌ها غيرتخصصي خود به ميدان بفرستم و محمد قاضي را هم در بازي آخرمان برابر فولاد با وجودي که مسموم شده بود، راهي ميدان کرديم. با وجود اين مشکلات نتيجه بدي مقابل تيم‌هاي قدري چون فولاد، پارس جنوبي و ذوب‌آهن کسب نکرديم و فقط بازي با سپيدرود را با بدشانس واگذار کرديم.
مهاجري با اشاره به ديدار تيمش برابر فولاد يادآور شد: وقتي شما در اولين دقايق بازي گل دريافت مي‌کنيد در ادامه کار بسيار سخت خواهد شد، اما ما خوشبختانه گل تساوي را زديم و حتي مي‌توانستيم بازي را ببريم، اما داور پنالتي را اعلام کرد که واقعاً تصميم درستي نبود. هر چند پنالتي را دروازه‌بان‌مان مهار کرد و اگر مدافعان تيم تمرکز داشتند، توپ برگشتي گل نمي‌شد.
وي درباره بازي تيمش در ورزشگاه امام رضا (ع) و شرايط اين ورزشگاه براي ميزباني از تيم‌هاي ليگ برتري و البته سرخابي، تصريح کرد: در اينکه ورزشگاه امام رضا (ع) شرايط خيلي خوبي دارد، شکي نيست، اما نه ما و نه تيم سياه‌جامگان با زمين اين ورزشگاه هيچ آشنايي نداريم. در همين بازي با فولاد بازيکنان ما به خاطر ناآشنايي با زمين بارها در مواقع حساس سُر خوردند و نتوانستند ضربات آخرشان را آن‌طور که بايد بزنند.
به‌هرحال اين مشکل به مرور زمان حل خواهد شد و ما خوشحاليم که مشهد دو ورزشگاه خيلي خوب براي ميزباني از تيم‌هاي ليگ برتري دارد. البته با توجه به شرايط خاصي که ورزشگاه امام رضا (ع) دارد امکان برگزاري بازي پرتماشاگر در اين ورزشگاه ميسر نيست و قطعاً بازي تيم ما و سياه‌جامگان با استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.
سرمربي تيم فوتبال پديده درباره ديدار حساسي که تيمش مقابل پرسپوليس پيش‌رو دارد نيز عنوان کرد: در حال حاضر دغدغه ما بازيکنان مصدوم‌مان هستند. محمدرضا خانزاده و محمدحسين مرادمند عناصر مهمي در خط دفاع‌مان هستند. ضمن اينکه حاتمي و گرامي هم در دفاع به خاطر مصدوميت در اختيار نداريم و مجبورم از بازيکناني در پست دفاع استفاده کنم که پست تخصصي‌شان نيست. حسين مهربان هم چند هفته‌اي است مصدوم شده و اميدواريم او به بازي با پرسپوليس برسد. شما شک نکنيد اگر اين مصدوميت‌ها نبود الان امتيازات خيلي بيشتري داشتيم.
وي در اين‌باره اضافه کرد: پرسپوليس يک تيم با کيفيت و منسجم است که قطعاً براي رسيدن به صدر جدول به مصاف ما مي‌آيد، اما اطمينان داشته باشد کيفيت بالاي تيم‌مان را در اين بازي به همه نشان خواهيم داد. اگر مصدومان‌مان هم برسند که قطعاً شرايط بهتر خواهد شد. خوشبختانه جام شهدا فرصت خوبي است تا با وضعيت بهتري به مصاف پرسپوليس برويم.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند