Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@13:49:21 GMT

همایش خدام الجواد(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۷۹۱۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش خدام الجواد(ع) روز چهارشنبه در صحن جامع رضوی حرم رضوی برای زائران و مجاوران برگزار می‌شود.
این مراسم 24 آبان ماه ساعت 10 صبح در صحن جامع رضوی، به منظور عرض ارادت نوجوانان مشهدی به ساحت امام هشتم(ع) و حضرت جواد الائمه(ع) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، در این عزاداری 50 هزار نوجوان مشهدی حضور خواهند داشت.
یادآور می‌شود، روایتگری سیره اهل‌بیت(ع) و مرثیه‌سرایی ذاکران نوجوان، روز پنج شنبه در رواق دارالحجه از دیگر برنامه‌های هفته جاری است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد

به گزارش قدس آنلاین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: در راستای تاکید بر جدی بودن و رویکرد مثبت جنبش حماس قبل از دور فعلی مذاکرات، تماس‌هایی با گروه‌های مقاومت و جلسات و مشاوره‌های فشرده را در داخل و خارج انجام دادیم و این پیش از اعزام هیئت‌مان به قاهره صورت گرفت.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی افزود: اولویت جنبش حماس متوقف کردن جنایات علیه ملت فلسطین است و این یک موضع قاطع و اصلی است و به آینده‌ای باثبات‌تر منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر آتش‌بس اولین نتیجه توافق نباشد پس توافق چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟

وی همچنین تاکید کرد: حماس همچنان بر دستیابی به توافقنامه جامع و مرحله‌ای اصرار دارد که شامل، پایان دادن به جنایات، اطمینان از عقب نشینی و دستیابی به یک معامله مبادله جدی برای اسرا باشد.

هنیه ادامه داد: جهان گروگان یک کابینه افراطی شده است و این درحالی است که این کابینه با مشکلات سیاسی مواجه است و نخست‌وزیر آن نیز می‌خواهد توجیهات دائمی را برای ادامه جنایتگری و گسترش دایره درگیری و خرابکاری اختراع کند و تلاش‌های انجام شده توسط میانجیگران و دیگر طرف‌ها را ناکام بگذارند.

وی افزود: آمریکا که جنایات رژیم اشغالگر را پوشش می‌دهد، باید به جای تهیه سلاح‌های کشتار جمعی، این نسل کشی را متوقف کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور