Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:34:32 GMT

آموزش نرم افزار Data Usage Monitor اندرويد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۸۰۹۱

آموزش نرم افزار Data Usage Monitor اندرويد

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (مقالات آموزشي Data Usage Monitor)
--> آموزش نرم افزار Data Usage Monitor اندرويد

به دوره‌اي رسيده‌ايم که بسياري از خدمات و فعاليت‌ها به صورت اينترنتي انجام مي‌گيرد. از انتقال پول به صورت اينترنتي گرفته تا مکالمه و گشت و گذار در فضاي مجازي!
همه اين کارها نياز به اينترنت داشته و بسته به نوع فعاليت مقدار مشخصي از حجم اينترنت را مصرف مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضي از فعاليت‌ها حجم کمي به خود اختصاص مي‌دهند و بعضي ديگر همچون شبکه‌هاي اجتماعي حجم نسبتاً بالايي را مصرف مي‌کنند.
با توجه به اينکه امروزه بيشتر کاربران از موبايل خود براي اتصال به اينترنت استفاده ميکنند، استفاده از يک نرم افزار کنترل مصرف اينترنت ميتواند به شما کمک کند تا نظارت دقيقي بر حجم و سرعت اينترنت خود داشته باشيد.
Data Usage Monitor نرم افزاري براي مديريت مصرف اينترنت تلفن همراه است که آمار دقيقي از ميزان ترافيک مصرف شده توسط هر کدام از نرم افزار ها را نمايش مي دهد.
در اين مقاله به شما آموزش مي دهيم که چگونه بايد از اين نرم افزار استفاده کنيد و با بخش هاي مختلف آن کار کنيد. همراه ما باشيد.
اجراي اوليه و تنظيمات پيش فرض
بعد از اجراي نرم افزار، پنجره اي نمايش داده مي شود که در آن اشاره مي کند که در ادامه بايد چند تنظيم پيش فرض را انجام دهيد:

با لمس کردن دکمه Next به صفحه بعدي هدايت مي شويد. در اين صفحه بايد تنظيمات محدوديت ترافيک را تعيين کنيد. امکان اعمال محدوديت ها به 4 روش امکان پذير است. محدوديت ماهانه يا Monthly، هفتگي يا Weekly، روزانه يا Daily و هر 3 روز يا Limit per 3 Days:

بعد از تعيين محدوديت مصرف، با لمس کردن دکمه Next به آخرين صفحه از تنظيمات پيش فرض هدايت مي شويد. بدون وارد کردن مقدار دکمه Finish را لمس کنيد تا وارد صفحه اصلي نرم افزار شويد:

صفحه اصلي
در صفحه اصلي دو برگه TOTAL و APP بيشتر از همه خود نمايي مي کنند. در برگه TOTAL حجم مصرفي توسط واي فاي يا شبکه تلفن همراه نمايش داده مي شود. همچنين يک ويجت نمايانگر حجم باقيمانده تا رسيدن به محدوديت تعيين شده وجود دارد. در پايين برگه هم يک گراف براي مشاهده زمان مصرف داده ها وجود دارد:

در برگه APP، نرم افزار ها به ترتيب مصرف داده نمايش داده شده اند. براي هر نرم افزار ميزان داده دريافتي و ارسالي و ميزان کل استفاده از حجم نمايش داده شده است:

با لمس کردن هر کدام از نرم افزار ها، صفحه مخصوص آن ها باز مي شود، در بالاي صفحه يک ليست آبشاري وجود دارد که مي توانيد در آن ميزان مصرف امروز، روز قبل، هر 3 روز، اين هفته، اين ماه و ماه قبل را انتخاب کنيد تا داده هاي مربوط به آن نمايش داده شود. کمي پايينتر ميزان ارسال و دريافت داده ها با رنگ سبز مشخص شده است. پايينتر از ميزان ارسال و دريافت داده ها، يک گراف براي نمايش ميزان مصرف در ساعات مختلف نمايش داده شده است که با تغيير زمان خواسته شده توسط کاربر آن هم تغيير مي کند:

اکنون وقت توضيح دادن راجع به ابزار هاي موجود در نوار بالاي نرم افزار رسيده است. در سمت چپ اين نوار درست مانند نرم افزار هاي موجود در برگه APP، يک ليست آبشاري وجود دارد که مي توانيد در آن زمان مصرف داده ها را انتخاب کنيد:

با لمس کردن 3 نقطه در سمت راست نوار بالايي نرم افزار، چند گزينه برايتان نمايان مي شود، تنظيمات نرم افزار، تبليغ نرم افزار مشاهده سرعت اينترنت، Tutorial يا همان تنظيمات پيش فرض، گزينه هاي ويژه و به اشتراک گذاري نرم افزار:

تنظيمات
در بخش تنظيمات گزينه هاي زيادي براي سفارشي کردن برنامه وجود دارند. در بخش STATUS BAR DISPLAY، مي توانيد تعيين کنيد که نمايشگر ميزان مصرف داده اينترنتتان در Status Bar نرم افزارتان نمايش داده شود يا خير. در صورتي که مي خواهيد نمايشگر ميزان مصرف داده برايتان فعال باشد، در گزينه بعدي مي توانيد تعيين کنيد که چه چيزي را برايتان نمايش دهد، به عنوان مثال داده مصرفي امروز توسط ديتاي موبايل، واي فاي يا يک شبکه متصل دلخواه.
در بخش STATISTICS DISPLAY SETTINGS مي توانيد تعيين کنيد که داده هاي مصرفي توسط واي فاي در گراف نمايش داده شوند يا خير:

بخش سوم MOBILE DATA LIMIT SETTINGS يا تنظيمات محدوديت داده است. در اين بخش مي توانيد تعيين کنيد که چه مقدار داده در چه زماني مصرف شوند. همچنين مي توانيد تمامي محدوديت هاي روزانه، هفتگي، ماهانه و هر 3 روز را با هم فعال کنيد:

در بخش Notification Settings مي توانيد نحوه اطلاع رساني هشدارهاي مصرف داده را تنظيم کنيد:

آخرين بخش تنظيمات Others است که مي توانيد در آن تم نرم افزار را تغيير دهيد، تنظيمات Hide Settings را ريست کنيد، رکورد هاي ترافيک را حذف کنيد و چند گزينه ديگر که احتمالا از آن ها استفاده نخواهيد کرد:


دانلود نرم افزار Data Usage Monitor اندرويد

ساير مقالات مربوط به Data Usage Monitor
-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)
-->


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج