Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:51:59 GMT

فروش 800میلیون ریالی آیین شکرانه انار

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۸۱۴۰

فروش 800میلیون ریالی آیین شکرانه انار

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هادی شریفی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه به برگزاری آیین شکرگزاری انار یا انارانه در هشت روستا و یک شهر پاوه به مدت 9 روز در آبان ماه جاری اشاره کرد و گفت: در این جشن  انار به همراه محصولات و فرآورده های آن همانند، رب انار، شربت انار، مربای انار و غیره در هریک از روستاهای شرکت کننده در آیین، فروشی نزدیک به 10 میلیون تومان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی  بیان کرد : در کنار این آیین برنامه های جانبی بسیاری همچون دف نوازی، نیایش به زبان محلی، آیین انارگردانی و مسابقه بازی بومی محلی برگزار شد و غرفه های فروش انار و فرآورده های آن در معرض دید عموم قرار گرفت.

شریفی به فروش بالای انار و فرآورده های آن در روستای داریان و شرکان در این آیین اشاره کرد و افزود: تولید سالانه انار در شهرستان پاوه نزدیک به سه هزار تن است و درصددیم این جشن و آیین را در سال های آتی با وسعت بیشتر و عناوین متعددتری برگزار کنیم.


انتهای پیام/ز

برگزاری جشن شکرانه انار در شهرستان پاوه 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رییس آموزش و پرورش بافق در آیین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان گفت: به مناسبت روز معلم، معلمان بازنشسته و معلمان شاغل شهرستان در مدت دو روز، تجلیل می‌شوند. 

خواجه‌ای افزود: در روز اول ۶۸ معلمی که در سال تحصیلی جاری بازنشسته شدند، تجلیل شدند و در روز دوم هم از ۶ معلم نمونه و ۶ معلم ماندگار استانی و شهرستانی تجلیل می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، اجرای سرود، دکلمه، اجرای ورزش باستانی و... از برنامه‌های آیین گرامیداشت معلمان در بافق است. 

آیین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق با حضور رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق