Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:25:09 GMT

اشتغال 750 نفر در شهرستان رزن

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۸۲۲۲

اشتغال 750 نفر در شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فتحعلی حسینی فرماندار شهرستان رزن در شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در رزن دارند  تا 20 سال از تخفیف مالیاتی  برخوردار می شوند گفت: تسهیلات با سود چهار درصد در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در شهرستان رزن از 12 درصد به 8 درصد خبر داد و افزود: استاندار به گونه‌ای بر بحث اشتغال تاکید کرده است که گاهی فکر می‌کنم نیروی وزارت کار هستم.

تاکید کرد: در نیمه نخست امسال برای 750 نفر شغل ایجاد شده که پیش‌بینی می‌شود اگر 518 میلیارد تومان به واحدهای نیمه‌فعال تزریق شود یک‌هزار نفر صاحب شغل شوند.

حسینی از سرمایه‌گذاری استرالیایی‌ها در رزن برای ایجاد کارخانه بخاری گازسوز خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون برای 60 نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در جذب اعتبارات رتبه سوم را به خود اختصاص داده‌ایم به طوریکه 64 میلیارد تومان جذب شده است.

فرماندار شهرستان رزن گفت: شهرستان رزن نزدیکترین نقطه از استان به تهران است و اگر کریدور شمال استان که در سال جاری بیش از 20 میلیارد تومان از اعتبارات ملی را جذب کرده، تکمیل شود، باعث تسریع در عبور و مرور و افزایش صادرات به استان‌های همجوار خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

ایجاد اشتغال برای 750 نفر از مردم شهرستان رزن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم