Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار البرز گفت: شهرستان نظرآباد به عنوان مرکز آزمایشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان انتخاب شد و ۲ میلیارد تومان اعتبار در بخش مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان به آن اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فتح‌الله حقیقی در ستاد استانی هفته کتاب که صبح امروز در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه وزارت کشور به موضوع آسیب‌های اجتماعی ورود جدی می‌کند، اظهار داشت: هفته گذشته چند شهر در سطح کشور به عنوان مرکز آزمایشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان نظرآباد به نمایندگی از استان البرز مرکز آزمایشی این طرح انتخاب شد که 2 میلیارد تومان اعتبار نیز برای این بخش اختصاص یافت.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری البرز با تاکید بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز در این طرح مشارکت کند، عنوان کرد: باید کتابخانه‌ها و مساجد استان البرز در موضوع کتاب خوانی حضور پررنگ‌تر داشته باشند و فرهنگ اهدا جایزه در موضوع کتاب‌خوانی بسیار اهمیت دارد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه جلسه اظهار داشت: 3 هزار و 778 جلد کتاب به مدارس استان البرز اضافه شده است و باید در زمینه توزیع کتاب به مدارس به گروه سنی دانش‌آموزان توجه کرد.

ساکی با تاکید بر اینکه ارائه کتاب باید متناسب با شرایط سنی دانش آموزان باشد، افزود: آمادگی لازم جهت برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس البرز وجود دارد.

رامک رئیس واحد صدا و سیما در استان البرز هم با تاکید بر اینکه کتاب‌داران و ناشران برتر استان البرز معرفی شوند، اضافه کرد: قدیمی‌ترین کتاب‌فروشی و مرکز کتاب در سطح استان معرفی شوند و در بخش نذر و وقف کتاب یک جریان‌سازی باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند