Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران شهرستان نی ریز مطرح شد؛ ماشین آلات سنگین نی ریز در مواقعی که خود ما به آن نیاز داریم حق استقرار در شهر دیگری را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران شهرستان نی ریز به ریاست محمد رضا امیری فرماندار و با جضور روسای ادارات و عباسی معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن استان فارس در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی راهوار معاون فرماندار در ابتدای این جلسه گفت: آماده سازی و جانمایی اقلام مورد نیاز در مواقع بحران توسط جمعیت هلال احمر می بایست در دستور کار قرار بگیرد.

وی بااشاره به حوادث سال گذشته عنوان داشت: بازرسی از گوراب های اطراف شهر نی ریز و روستاها و همچنین کنترل ونظارت بر معادن شن و ماسه هرچه سریعتر انجام شوند.

علیرضا حیدری مدیر منابع آب شهرستان نی‌ریز در ادامه جلسه از اجرای طرح های پیشگیری برای جلوگیری از سیل در منطقه قطرویه خبرداد.


وی در ادامه بااشاره به گوراب روستای صالح آباد بخش آباده طشک گفت: در این مکان سه گوراب وجود دارد که گوراب سوم نیاز است میزان سرریز و مسیر آب آن اصلاح شود.

 

عباسی معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن استان فارس در ادامه جلسه با توجه به خسارت وارده به منازل روستایی و شهری در بارش باران های سال گذشته عنوان داشت: 30 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد با باز پرداخت 15 ساله برای منازل شهری و 20 میلیون تومان با سود 4 نیز برای منازل روستای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 6 و 5 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض به منازل شهری و روستایی اعطا خواهد شد.

بهنام مسوول اداره هواشناسی نی ریز نیز در ادامه گفت: پیش بینی ها حاکی از این است که بارندگی فصل پاییز خیلی پایینتر از حد نرمال است.

طبری بخشدار پشتکوه نیز در ادامه جلسه گفت: در زمان بارندگی با آب بندان روستاهای کهتویه و بهویه مواجه هستیم که عبور و مرور مردم این منطقه را مختل میکند.


رضائی بخشدار قطرویه در ادامه جلسه عنوان داشت : استقرار یک پایگاه هواشناسی در منطقه قطرویه مورد نیاز می باشد.


محمد حسین کچویی مدیر اورژانس نی ریز در ادامه: بکارگیری تمامی آمبولانس های سایر ادارات شهرستان در زمان بحران و همکاری با اورژانس را یادآور و همچنین در خصوص انتقال مصدومان در زمان های حساس را به شهرستان های همجوار خواستار شد.

 

امیری فرماندار شهرستان نی ریز در ادامه ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین پیاده روی جهان به نام عاشقان امام حسین (ع) می باشد.


امیری فرماندار نی ریز در خصوص پیشگیری و مقابله با حوادث در مواقع بحران عنوان داشت: دستگاههای گریدر نی ریز به هیچ عنوان در زمانی که خود شهرستان احساس نیاز میکند حق جابه جایی و استقرار در شهر دیگری را ندارند.


فرماندار نی ریز عنوان داشت: پلیس راه نیز از عبور و مرور خودرو های دارای مشکل فنی خودداری کند .

وی همچنین خواستار شد: بانک اطلاعات ماشین آلات خودروهای شهرستان تهیه شود.


امیری تصریح کرد: قانون مدیریت بحران می گوید هر امکانیکه در منطقه اعم از بخش خصوصی و دولتی وجود دارد باید مواقع بحران پای کار بیایند.


در پایان نیز مقرر شد: مانور آمادگی در مواقع بحران نیز هرچه سریعتر برگزار شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است