Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:54:05 GMT

دل‌نوشته خواهر شهید میردوستی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۸۵۵۱

دل‌نوشته خواهر شهید میردوستی

خواهر شهید میردوستی نوشت: برادر کوچولوم ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و در آغوشت می‌گرفتم. با این حال می‌دانم که هر لحظه کنارم هستی.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، طی چند سال گذشته تا به امروز هزاران جوان و یادگار دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از حرمین آل الله عازم سوریه شده‌اند. با نگاه به لیست نام شهدای مدافع حرم درمی‌یابیم که شمار زیادی از این افراد، جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این جوانان دهه 70 شهید سید محمدحسین میردوستی است. وی قبل از این‌که عازم سوریه شود، برای مبارزه با گروهک‌های تروریستی در زاهدان، به شمال غرب کشور رفت. در این عملیات‌ها دستش آسیب دید و گچ گرفت اما به جهت اینکه مشکلی برای اعزامش به سوریه پیش نیاید، گچ دستش را باز کرد. سید محمدحسین میردوستی در سال 94 در نخستین اعزامش به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

«سمانه سادات میردوستی» خواهر شهید مدافع حرم «سیدمحمدحسین میردوستی» دل‌نوشته‌ای را در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داد که در ادامه می‌خوانید:

«سلام برادر عزیزم. دلم برات خیلی تنگ شده است. وقتی زمان را نگاه می‌کنم، تو را همین دیروز در کنارم داشتم اما حالا دو سالی هست که ندارمت. دیگر بوی عطرت و صدای خنده‌هایت در خانه نیست که دلم را شاد کند. غمی بزرگ وجودم را فرا گرفته است. برادر کوچولوم ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و در آغوشت می‌گرفتمت. با این حال می‌دانم که هر لحظه کنارم هستی.»

منبع: دفاع پرس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟