Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی ارشاد استان فارس از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز از ۲ تا ۷ آذرماه خبر داد.

مهدی امیدبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز از 2 تا 7 آذرماه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز با حضور ناشران ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام ناشران تا تاریخ 21 آبان ماه تمدید شده است، گفت: ارائه آمار دقیق از تعداد ناشران داخلی و خارجی پس از پایان مهلت ثبت‌نام امکان‌پذیر است.

معاون فرهنگی ارشاد استان فارس درباره برنامه‌های جنبی این نمایشگاه افزود: نمایشگاه کتاب هر ساله میزبان نشست‌های تخصصی است که امسال نیز این نشست‌ها برگزار می‌شود اما اعلام آنها منوط به تائید این نشست‌ها در جلسه نهایی نمایشگاه کتاب است.

امیدبخش با بیان اینکه سیاست اداره ارشاد برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی از طریق انجمن‌های هنری و فرهنگی است، بیان کرد: امسال این نمایشگاه به همت انجمن ناشران و کتابفروشان استان فارس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:غرفه‌بندی و ارائه تخفیف‌های نمایشگاه همه بر عهده انجمن ناشران و کتابفروشان است و اداره ارشاد اسلامی استان فارس در این زمینه تنها نقش نظارتی و حمایتی دارد.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، فائضه غفار حدادی با کتاب «دورت بگردم» به سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌آید که یک سفرنامه درباره سفر حج است.

به گفته غفارحدادی، در این کتاب تلاش شده یک سفرنامه خودمانی به نگارش دربیاید که مخاطب در آن سختی، خنده، گریه و آسانی این سفر را با نویسنده تجربه کند، تا در لحظه آخر و هنگام خداحافظی از کعبه به صدای بلند بگوید: «دورت بگردم! خیلی خوش گذشت! بازم می‌یام حتماً!»

تفاوت «دورت بگردم» با سفرنامه های دیگر حج بیشتر به جنس دغدغه و نوع نگاه نویسنده درباره حج مربوط است که در طول سفر آن را ارتقا داده و تکمیل می کند.

در بخشی از این‌کتاب آمده است:

چشم شرطه ها روشن! زنی گعده زیارتنامه خوانی گرفته بود جلوی بقیع. آن هم به انضمام روضه های ناخودآگاه. زیارت که تمام شد چشم همه خیس بود. بلند شدیم. یکی از پیرزن ها تشکر کرد. لهجه یزدی داشت. گفتم: «حاج خانوم! شما دعا کنید. ما آمین می گیم.» و پیرزن انگار یک عمر برای این لحظه تمرین کرده بود. برگشت سمت بقیع. پر چادر تیره با گل های ریزش را زد زیر بغلش و دو دستش را آورد بالا. فهرست دعاهایش بسته طولانی و متنوعی بود از فتنه های آخرالزمان و گلایه از آقایی که نمی آید تا خوب شدن گاو مش سکینه. و همه را چنان با سوز دل و تضرع گفت که حس کردم از تمام سفر حجم فقط دعاهای این پیرزن مستجاب شود، کافی است و چیز دیگری نمی خواهم. به فاطمه گفتم امروز همه پاکت را بدین این پیرزن. مجلس اصلی را او گرداند.

کتاب مورد اشاره به‌زودی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6093273 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود