Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:42:47 GMT

جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش معارفه شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۹۴۰۱

مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم معارفه امیر محمدحسین دادرس به عنوان جانشین و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به عنوان معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور و دستیار ارشد فرمانده کل قوا، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده کل قوا، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز راهبردی ارتش، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، امیر محمدحسن حبیبیان فرمانده حفاظت اطلاعات ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شیرازی در این مراسم، ضمن قرائت احکام فرمانده معظم کل قوا برای جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید ارتش، اظهار داشت: این انتصابات با پیشنهاد فرمانده کل ارتش و با موافقت حضرت آقا به تصویب رسید و امیر موسوی این افراد را سرحوصله و با مطالعه پیشنهاد کردند.

شیرازی ادامه داد: جا دارد از سرلشکر موسوی که با ابراز همدلی و همراهی بیشتر با سپاه کار خود را شروع کردند، تشکر کنیم و برکات این کار ظاهر شده و امیدواریم به نتیجه قطعی برسد.

وی افزود: ما پیشرفت‌های زیادی داشته ایم اما انتظارات دنیا و مردم از نظام بالاست و رهبری از نیروهای مسلح بجا است.

منبع: فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان