Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:59:47 GMT

دومین پیشنهاد تراکتورسازی به ستاره تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۹۴۸۲

دومین پیشنهاد تراکتورسازی به ستاره تیم ملی

مهاجم ملی پوش سایپا به دنبال آن است تا بتواند معافیت از خدمت سربازی بگیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی ترابی یکی از ستاره های جوان فوتبال است که در یکی، دو سال گذشته عملکرد خوبی در ترکیب سایپا ارائه داده و همین مساله اعتماد کارلوس کی روش به او را در پی داشته است.


ترابی اما حالا به خاطر نداشتن کارت پایان خدمت با مشکل خروجی مواجه شده و به همین خاطر نتوانست همراه ملی پوشان به اتریش سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید هرچه سریعتر تکلیف خدمت سربازی اش را مشخص کند که اگر این اتفاق رخ ندهد، چه بسا با مشکلات بعدی مواجه شود.


ترابی این روزها به دنبال گرفتن معافیت از خدمت سربازی است و تلاش هایی برای این منظور انجام داده است. او اما اگر نتواند معافیت بگیرد، چون سرباز است نمی تواند برای سایپا در نیم فصل دوم به میدان برود. به همین خاطر مجبور خواهد شد به یک تیم نظامی برود و خدمت سربازی اش را بگذراند.


مسئولان تراکتورسازی در این باره بسیار راغب هستند تا با توجه به جدایی مهدی شریفی در نیم فصل ترابی را به جمع نفرات خود اضافه کنند و با تمام مسائل پیش آمده به نظر می رسد اگر ترابی نتواند معافیت از خدمت سربازی بگیرد، فوتبالش را در تراکتورسازی ادامه خواهد داد؛ اتفاقی که می‌تواند برای این باشگاه بسیار مطلوب تلقی شود.


تراکتورسازی سال گذشته نیز با پیشنهادی 600 میلیون تومانی خواهان جذب مهدی ترابی شده بود، اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد در سایپا بماند و قراردادش را با نارنجی پوشان تمدید کرد. حالا اما این میسر نیست و او باید تکلیف خدمت سربازی اش را روشن کند.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه

معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان