Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با پوشش امدادی هلال احمر برای مراسم اربعین حسینی ٩٦، از تاریخ نهم تا نوزدهم آبان ماه اظهار داشت: در طول 19 روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان، مرز میرجاوه و خراسان رضوی مرز دوغارون حدود 10 هزار و 694 نفر(میرجاوه:٦٥٥٥نفر–دوغارون: ٤١٤٠ نفر) از زائران پاکستانی و افغانستانی به مراکز امدادی هلال احمر ایران مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این مدت به یک هزار و 234 نفر(میرجاوه:٣٢٥ نفر–دوغارون: ٩٠٩ نفر) خدمات سرپایی ارائه شد و از 3 هزار و 231 نفر در مرز دوغارون تست قند و فشار خون گرفته شد.

سلیمی ادامه داد: در این مدت 6 هزار و 230 نفر در مرز میرجاوه از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طول 19 روز گذشته و در طی اجرای طرح امدادرسانی به زائران اربعین در مجموع 67 هزار و 430 نفر به مراکز امدادی هلال احمر مراجعه کردند.

سلیمی گفت: در طول این مدت به 24 هزار و 585 نفر خدمات سرپایی(خدمات سرپایی به اتباع افغانستانی: 909 نفر- خدمات سرپایی به اتباع پاکستانی: 325 نفر) ارائه شد.

وی ادامه داد: همچنین 199 نفر از زائران به مراکز درمانی منتقل شدند و از 17 هزار و 510 نفر تست قند و فشار خون گرفته شد.

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: طی 19 روز گذشته در مجموع به 25 هزار و 136 نفر خدمات اسکان اضطراری(اسکان به 6257 نفر از اتباع پاکستانی در پایانه میرجاوه - استان سیستان و بلوچستان) ارائه شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه