Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت:خدمات بهداشتی درمانی به بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی در استان لرستان ارائه شد.

عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با خدمات درمانی که به مناسبت پیاده‌روی اربعین از طرف این سازمان به زائران ارائه شد، اظهارداشت: نیروهای داوطلب پزشکی و پیراپزشکی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های استان به خدمات‌رسانی به زائران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان 17 روز ارائه خدمات بهداشتی، درمانی وامدادی به‌صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی به بیش از 20 هزار نفر در شهر خرم‌آباد، ازنا و بروجرد خدمات‌رسانی کردیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بابیان اینکه بخش زیادی از مردم از خروجی شهر خرم‌آباد به سمت شلمچه و مهران حرکت می‌کنند، عنوان کرد: به دلیل پررفت‌وآمد بودن این ناحیه یک پست امداد نیز برای این منطقه در نظر گرفته‌شده است.

وی در رابطه با خدمات ارائه‌شده به زائران، تصریح کرد: در این پست‌های امدادی علاوه بر خدمات سرپایی، اورژانسی و داروی خدمات جانبی از قبیل تزریقات، پانسمان، سرم به زائران ارائه شد.

ملک آرا بیان کرد: حدود 86 نیروی متخصص، پزشک، دندانپزشک، پرستار، تکنسین دارویی و دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به‌صورت داوطلب از بسیج جامعه پزشکی لرستان در این پست‌های امدادی مستقر و به مردم خدمات ارائه کردند.

وی گفت: اورژانس 115، موسسه تأمین درمان بسیجیان استان، کانون‌ها و شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان از این اقدام خیرخواهانه حمایت و پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا