Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت یک باشگاه آمریکایی دردسری جدید برای پرسپولیس به‌وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه لس‌آنجلس بلوز ساکر کلاب آمریکا توافقنامه‌ای را با باشگاه پرسپولیس در تاریخ 18 سپتامبر 2012 (28 شهریور 91) در خصوص انتقال امیر عابدزاده به جمع سرخپوشان تهرانی امضا کرد که بر اساس باشگاه پرسپولیس پذیرفت در قبال صادر شدن کارت ITC این دروازه‌بان ایرانی، غرامت فسخ قرارداد وی را به باشگاه لس‌آنجلس بلوز بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده آن موقع تا پایان فصل 2013 USL آمریکا با این باشگاه آمریکایی قرارداد داشت.

طبق این توافق، باشگاه پرسپولیس باید در سه قسط رقم این انتقال را که 150 هزار دلار بود، به باشگاه لس‌آنجلس بلوز می‌پرداخت. قسط اول که 25 هزار دلار بوده در تاریخ 16 سپتامبر 2012 (26 شهریور 91) به صورت نقدی توسط رویانیان به علی منصوری، مالک باشگاه لس‌آنجلس بلوز پرداخت شد.

قسط دوم 50 هزار دلار بوده که قرار بود باشگاه پرسپولیس در تاریخ 18 سپتامبر 2012 (28 شهریور 91) هنگام امضای توافقنامه به نماینده باشگاه لس‌‌آنجلس بلوز در ایران بپردازد که باشگاه پرسپولیس 15 هزار دلار را به صورت نقدی و 35 هزار دلار باقیمانده را در قالب یک چک به تاریخ یک هفته بعد به نماینده باشگاه لس‌‌آنجلس بلوز می‌دهد.

قسط سوم نیز 75 هزار دلار بوده که باشگاه پرسپولیس باید به هنگام امضای قرارداد با عابدزاده در نیم‌فصل دوم لیگ برتر ایران در تاریخ 18 فوریه 2013 (30 بهمن) می‌پرداخته که چکی برای چهار ماه بعد به نماینده این باشگاه آمریکایی می‌دهد.

با توجه به پاس نشدن چک‌ باشگاه پرسپولیس، باشگاه لس‌‌آنجلس بلوز از طریق فیفا به دنبال رسیدن به حق خود است که تصویر این نامه را در زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش تسنیم این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده 20 میلیارد صرف پرداخت بدهی‌هایش کرده است و حال باید دید شرایط این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

باشگاه پرسپولیس: 20میلیارد از بدهی‌های گذشته را پرداخت کردیم

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S28,3,27/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انجمن سینمای جوانان ایران به‌عنوان فراگیرترین مدرسه سینمایی کشور که رسالت خود را آموزش حرفه‌ای سینما و کشف و حمایت از استعداد‌های سینمایی ایران می‌داند، از طریق پیچینگ به بررسی طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های کوتاه سینمایی می‌پردازد و بنابر سطح فیلم‌ساز و فیلم‌نامه، در سه قالب «فیلم اولی»، «نیمه حرفه‌ای» و «حرفه‌ای» از ساخت فیلم کوتاه جوانان ایران حمایت می‌کند.

طبق مصوبه هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران منوط به تایید فیلمنامه‌ها در فرآیند پیچینگ در سال ۱۴۰۳، فیلم‌اولی‌ها تا سقف اعتبار ۲۵ میلیون تومان، فیلم‌های نیمه‌حرفه‌ای تا سقف ۱۲۵ میلیون و فیلم‌های حرفه‌ای می‌توانند تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان، بودجه تولید دریافت کنند.

پیش از این انجمن سینمای جوانان ایران از فیلم اولی‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان، فیلم‌های نیمه حرفه‌ای تا سقف ۷۵ میلیون تومان و فیلم‌های حرفه‌ای تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان حمایت می‌کرد.

همچنین، هنرمندان پس از ساخت اثر خود، در صورت بالا بودن سطح کیفی اثر و منوط به تایید شورای عالی تولید انجمن سینمای جوانان ایران، امکان درخواست متمم قرارداد را نیز دارند که در مجموع (مبلغ قرارداد بعلاوه متمم) برای فیلم‌اولی‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان، برای نیمه‌حرفه‌ای‌ها تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان و برای حرفه‌ای‌ها تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

فیلم‌سازان جوان ایران از سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه «پرتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران» به نشانی https://production.iycs.ir/ اقدام به ثبت طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود کنند.

در آئین نامه جدید تولید، اولویت‌های مضمونی انجمن طبق سنوات گذشته اعلام شده است که مهم‌ترین آن در سال جدید توجه ویژه به موضوع فلسطین و کودکان مظلوم غزه است.

از عموم هنرمندان و متقاضیان جلب حمایت تولید فیلم کوتاه تقاضامند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت دقیق درخواست خود، حتما پیش از اقدام به ارائه درخواست، آیین نامه تولید ۱۴۰۳ انجمن سینمای جوانان ایران را مطالعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس