Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قدرت دائمی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری همایش هفته کتاب (تجلیل از خادمان نشر و کتاب و رونمایی از کتاب)، بازدید از انتشارات، کتابفروشی ها و اهالی قلم، برگزاری مسابقه کتابخوانی در یکی از مدارس سطح شهر، بازدید از روستاها و مناطق مرزی (برگزاری مسابقه فرهنگی اهدای کتاب و اجرای برنامه شاد) با هماهنگی شهرستان مربوطه، برگزاری نشست های کتابخوانی با نوقلمان و دورهمی کتاب در حوزه بزرگسال از برنامه های اداره کل در هفته کتاب و کتابخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها، افزود: کمک به برگزاری همایش یار مهربان با مشارکت کتابخانه عمومی در شهرستان کردکوی، کمک به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتابخوانی در بندرگز، کمک به گلریزان کتاب در محل پارک ساحلی آق قلا و کمک به برگزاری مسابقه بداهه نویسی با موضوع کتاب بین اعضای انجمن شعر و ادب در علی آباد کتول از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

دائمی، کمک به برگزاری همایش هفته کتاب در بندرترکمن، کمک به برگزاری مسابقه کتابخوانی در آزادشهر، کمک به برگزاری همایش هفته کتاب (رونمایی و نقد کتاب) در رامیان، کمک به برگزاری ورک شاپ نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی در گنبد، کمک به برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی در کلاله و کمک به برگزاری مسابقه کتابخوانی در مراوه تپه را از دیگر برنامه های هفته کتاب در شهرستان ها برشمرد.

گفتنی است، هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان