Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تکواندوکار سابق تيم ملي در رابطه با مرگ عمويش در باشگاه سوارکاري او، به دادسراي جنايي احضار شد.
دو متهم پرونده با هم برادر هستند و به‌ عنوان پيمانکار حمل زباله با شهرداري تهران کار مي‌کردند. آنها بعدازظهر 12 فروردين سال 94 زماني که شهردار منطقه 22 از آنها خواسته بود به جمع‌آوري زباله‌هاي گياهي و حيواني باشگاه سوارکاري در حوالي چيتگر اقدام کنند، با مرد جوان و عموي 60 ساله او در باشگاه سوارکاري درگير شدند که در ادامه اين دعوا و درگيري، مرد سالخورده فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ارتباط با اين فوت مشکوک پرونده‌اي در دادسراي جنايي تشکيل و در تحقيقات معلوم شد، محل سوارکاري متعلق به هادي ساعي، تکواندوکار سابق تيم ملي بوده و مرد فوت شده عموي اوست.
همچنين تحقيقات شاهدان نشان مي‌داد ميان آن دو و دو پيمانکار شهرداري دعوا و درگيري رخ داده و پيمانکاران چوب به دست داشته‌اند. در ادامه اين درگيري عموي سالخورده فوت کرد و هادي ساعي از ناحيه پا مصدوم شد.
دو پيمانکار شهرداري بازداشت شدند و در تحقيقات پليسي گفتند در مرگ مرد 60 ساله نقشي نداشته‌اند و فقط با او و برادرزاده‌اش بر سر جابه‌جايي زباله‌ها دعوا و درگيري داشته‌اند، حتي کتک هم خورده‌اند. اين دو متهم در برابر اتهام تسبيب در فوت عموي مرد ورزشکار قرار گرفته و روانه زندان شدند. اين در حالي بود که تحقيقات نشان مي‌داد مرد فوت شده پيش از مرگ عمل جراحي قلب انجام داده و پزشکي قانوني نيز اعلام کرد مرگ او براثر سکته قلبي بوده است.
متهمان پرونده مدرک پزشکي قانوني در ارتباط با زد و خورد در اين دعوا را به دادسرا ارائه کردند اما مرد ورزشکار که مي‌گفت در حادثه مصدوم شده مدارک پزشکي قانوني خود را ارائه نکرد. با گذشت دو سال از اين حادثه، تکواندوکار سابق تيم ملي به دادسراي جنايي تهران احضار شد تا بزودي در مواجهه حضوري با دو متهم پرونده قرار بگيرد و ابعاد جديد اين پرونده فاش شود.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!

همشهری آنلاین: نخستین حادثه مربوط به مرگ مشکوک پسری ۲۲ ساله بود که ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

جسد پسر جوان در خانه اش پیدا شده که بر اثر ضربه کاتر به دستش و خونریزی شدید جان باخته بود. آنطور که خانواده اش می‌گفتند وی اقدام به خودکشی کرده بود. آنها مدعی بودند که جوان جان باخته، اعتیاد به مواد مخدر داشته و وقتی شنیده که خانواده اش قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، اقدام به خودکشی کرده است.

با این حال تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا مشخص شود که آیا گفته‌های خانواده وی درباره مرگ پسر جوان صحت دارد یا نه.

دومین حادثه که ساعت ۱۳:۳۰ یکشنبه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مربوط به مرگ مردی جوان بود که جسد سوخته اش در زمین خاکی پیدا شده بود.

در نزدیکی جسد گالن بنزین و فندک به چشم می‌خورد. همچنین یک خودروی پرایدی در نزدیکی محل کشف جسد پیدا شد که متعلق به مرد جان باخته بود. یافته‌های تیم جنایی نشان می‌داد که خانه مرد جان باخته در همان محدوده بوده است.

خانواده اش می‌گفتند که متوفی با کسی خصومت شخصی نداشته است. با این حال تحقیقات برای کشف اسرار مرگ مرد جوان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید