Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@14:46:49 GMT

نقش پررنگ بانک شهر درخدمت به زائران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۱۱۰۸

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت خدمات بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین گفت: همراه داشتن پول نقد از دغدغه های مسافران است که بانک شهر با ارائه خدمات خود، توانسته این دغدغه جدی زائران را مرتفع سازد. ناطقان: به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، محمد علیخانی با اشاره به اقدامات بانک شهر در خدمت رسانی به زائران حسینی  گفت: بانک شهر با استقرار تجهیزات و ارائه خدمات بانکی و پولی در مرزهای کشور و نقطه صفر مرزی به ارائه خدمات به زائران مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اقدامات این  بانک در ارائه خدمات به زائران در مرزها و همچنین در مسیر تردد زائران حسینی ستودنی است گفت: خدمت رسانی به زوار اربعین و باز کردن گره از کار  آنها هم اجر اخروی و هم دنیوی دارد، چراکه مسائل مالی و به همراه داشتن پول همواره یکی از دغدغه های مسافران است و بانک شهر با نصب شهرنت‌ها و دستگاه های خودپرداز در داخل پایانه های مرزی توانسته این دغدغه جدی زائران را مرتفع سازد.
علیخانی تصریح کرد:همچنین با اتمام مراسم اربعین و آغاز موج بازگشت زائران، اقدامات بانک شهر همچون استقرار  شهرنت‌ها و... در مرزها، می تواند کمک بزرگی به زائرانی کند که از سفر برگشته و ممکن است به پول نقد نیاز داشته باشند. 
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با تاکید بر لزوم رایزنی با مسئولان عراقی برای  مراسم اربعین سال بعد گفت: چنانچه شعب بانک شهر و شهرنت‌ها به صورت موقت در داخل عراق و در  دو شهر نجف و کربلا و یا در مسیر راهپیمایی مستقر شود، مشکلات متعدد زائران تا حدود زیادی برطرف خواهد شد
برچسب ها: بانک شهر ، زائران اربعین ، شعب بانک شهر

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی