Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپیدرود در حال حاضر در رتبه دهم لیگ برتر قرار گرفته است.

طرفداری- محمد نزهتی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت:‌

خدا را شکر به طور منظم تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و کم کم خود را برای بازی با ذوب‌آهن آماده می‌کنیم تا به امید خدا سه امتیاز آن مسابقه را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و اکنون هم فشار تمرین‌ها کمتر شده است و بیشتر مشغول کار تاکتیکی هستیم.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که آیا نتایج تیم سپیدرود تا به اینجای لیگ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم رضایت‌بخش بوده است یا خیر، اضافه کرد:

تیم ما پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده است و امسال هم فصل اولی است که در لیگ برتر بازی می‌کنیم. به نظرم تا به الآن نسبت به بضاعت و مشکلاتی که داریم، نتایج مثبتی را کسب کرده‌ایم، اما معتقدم پتانسیل تیم ما بالاتر از این است. اگر در هفته‌های ابتدای نتایج بهتری می‌گرفتیم،‌ اکنون جایگاه مناسب‌تری در جدول داشتیم. در هر صورت تاکنون بد نبوده‌ایم و می‌توانیم با ادامه روند پیروزی‌ها و نتایج خوب‌مان در نیم‌فصل دوم عملکرد و جایگاه بسیار بهتری داشته باشیم.

 نزهتی در واکنش به لیست مدعوین به تیم ملی گفت:

در هر صورت هم بازیکنان مستعد به تیم ملی دعوت می‌شوند و هم کمی سلیقه‌ در اعلام اسامی تأثیرگذار است. ما هم انگیزه زیادی در لیگ داشتیم و هفته‌های متوالی خوب کار کردیم و امیدوار بودیم در اردوی تیم ملی نماینده داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد. فعلا تا جام جهانی زمان زیادی وجود دارد و امیدوارم خوب کار کنم تا به اردوهای آینده دعوت شوم. به شخصه آرزوی فوتبالی من این است که دوباره به تیم ملی دعوت شوم، اما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم شرایط خیلی سخت است. در پست من بازیکنانی که دعوت می‌شوند به لحاظ سنی وضعیت بهتری دارند، اما من هم به لحاظ فوتبالی کم و کاستی نسبت به آنها ندارم. تلاش خودم را می‌کنم تا غیرممکن را ممکن کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در گام دوم انقلاب که پیشروی آن جوانان هستند، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در جمع معلمان نمونه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین ضروری‌ترین برنامه‌ بوده و معلمان باید در این راستا وقت بگذارند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که باید انجام شود.

وی بیان کرد: امروز معلمان انقلابی می‌توانند با بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌ها در حوزه جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند.

حسنوند گفت: ناحیه مقاومت بسیج در بروجرد با تشکیل ۶۲۵ گروه حلقه‌های صالحین در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، جوانان و نوجوانان را در حلقه‌های ۱۰ تا ۲۰ نفره زیر نظر مربیان و معلمان مجرب آموزش‌ می‌دهند.

وی ادامه داد: برای حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ۵۰۰ بسته غذای گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت مدارس توزیع کرده است. همچنین ۶۰۰ عدد کیف و لوازم و التحریر به ارزش سه میلیارد ریال، ۸۰۰ دست لباس دخترانه و ۷۰۰ دست لباس پسرانه و ۳۰ جفت کفش و ۱۰۰ دست مانتو و شلوار دخترانه و ۱۰۰ دست پیراهن و شلوار پسرانه در مدارس کم‌برخوردار حاشیه شهر توزیع شده است.

حسنوند افزود: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی بروجرد برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی کلاس‌های تقویتی و جبرانی برگزار کرده است. همچنین ۲۲ جلسه برای ۱۵۰۰ معلم با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران