Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: اعتبار مصوب برای تکمیل دو کتابخانه در دست‌ساخت شهید آیتی و باهنر بروجرد تاکنون تخصیص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، داود پهلوان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد با اشاره به شعار بیست و پنجمین هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: شعار امسال آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان انتخاب‌شده که هر یک از روزهای این هفته از 20 تا 26 آبان ماه با عناوینی نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان بروجرد افزود: بازدید دانش آموزان از کتابخانه‌های سطح شهر، به صدا درآمدن زنگ مطالعه دریکی از مدارس شهر، برگزاری موضوع انشا با عنوان مطالعه، کتاب و کتاب‌خوانی در سطح مدارس، ثبت‌نام رایگان علاقه‌مندان در همه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در روز 24 آبان ماه، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در سطح مدارس و کتابخانه‌ها، تقدیر از اعضای فعال و کتابداران نمونه و سابق، تقدیر از یاوران کتاب از خردسال‌ترین تا مسن‌ترین عضو کتابخانه‌ها، برپایی کارگاه‌های آموزشی به‌منظور آشنایی مراجعان به کتابخانه‌ها و ارائه خدمات اینترنتی رایگان در دو کتابخانه شهید صارمی و علامه شهیدی از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این هفته است.

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های این شهرستان عنوان کرد: درمجموع در 13 کتابخانه این شهرستان شامل پنج کتابخانه نهادی، هفت مشارکتی و یک کتابخانه آستان قدس رضوی 15 هزار نفر عضو فعال هستند که از این تعداد 5200 نفر در پنج کتابخانه نهادی این شهرستان عضو هستند.

به گفته وی کتابخانه علامه سید جعفر شهیدی مجهزترین کتابخانه استان لرستان ازلحاظ درجه و سازه است که با دارا بودن تنها بخش تخصصی ویژه نابینایان در غرب کشور، کودکان و کافی‌نت به دلیل عدم آشنایی مردم و گروه‌های هدف ناشناخته مانده است.

پهلوان با اشاره به کسب رتبه نخست کتابخانه شهید صارمی بروجرد در استان لرستان ازلحاظ فنی و تعداد مراجعه‌کنندگان بیان کرد: بر این اساس کتابخانه علامه شهیدی رتبه دوم و کتابخانه آیت‌الله بروجردی اشترینان در میان کتابخانه‌های بین بخشی رتبه نخست را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 30 کتابخانه نهادی در استان لرستان تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از نهادهای فرهنگی متولی امور کتاب و کتاب‌خوانی در برنامه‌ها و جلسات این نهاد شرکت نمی‌کنند و از سویی باوجوداینکه متولی برگزاری هفته کتاب در کشور وزارت ارشاد و در سطح استان اداره کل ارشاد و در شهرستان‌ها اداره ارشاد هر شهرستان است همکاری در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد متولی ساخت‌وساز کتابخانه‌ها را ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان بهره‌بردار این فضاهاست اما بااین‌وجود مدیرکل امور کتابخانه‌های استان لرستان طی بازدیدهایی که از دو کتابخانه در دست‌ساخت آیتی و باهنر این شهرستان داشته این دو پروژه را در اولویت بهره‌برداری از میان 16 پروژه نیمه‌کاره استان لرستان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کتابخانه شهید آیتی با 95 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار و کتابخانه شهید باهنر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل هستند درحالی‌که امسال به ترتیب 545 و 470 میلیون تومان برای این پروژه‌ها مصوب شده که تاکنون تخصیصی نداشته است.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان