Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - ساوتگیت به تمجید از عملکرد جوانان تیم ملی انگلیس در دیدار مقابل آلمان پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، ساوتگیت با وجود تساوی تیم ملی انگلیس مقابل آلمان در ومبلی، از عملکرد جوانان تیمش بسیار راضی است. در این مسابقه بازیکنانی نظیر لوفتوس چیک، پیکفورد و آبراهام برای اولین بار پیراهن سه شیرها را به تن کردند و نمایش آن ها رضایت خاطر ساوتگیت را فراهم آورده است:

از عملکرد جوانان شگفت زده نشدم، چرا که پیش تر عملکرد آن ها را در رده های پایین تر سنی و همچنین این هفته در تمرینات تیم ملی بزرگسالان مشاهده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انرژی خیلی خوبی در میان بازیکنان تیم وجود دارد. فکر می کنم عملکرد جوانان تیم کاملاً شایسته تحسین بود. لوفتوس چیک بازیکنی است که از تیم زیر 16 سال، شرایطش را زیر نظر دارم، با وجود سبک بازی و قد و قامتش، بعضی اوقات اعتماد به نفس بالایی ندارد، من در بازی مقابل آلمان او را به زمین فرستادم تا متوجه شود که می تواند هر آن چه را توان دارد، به معرض نمایش بگذارد.

تجربه فوق العاده ای برایمان بود. از نظر من همه چیز در بازی مقابل آلمان خیلی مثبت و خوب بود. از نظر تاکتیکی بازیکنان نمایش خوبی داشتند، اگرچه باید گفت که با بازی کردن و تمرین بیشتر در این سیستم، می توان بهتر شد و پیشرفت هایی در برخی موارد داشت. فکر می کنم هواداران هم با دیدن بازیکنان جوان، انرژی و طراوت آن ها، به هیجان آمدند و این نکته مثبتی است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (9.3MB)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!