Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-06@20:05:29 GMT

راه های شهری و روستایی خوزستان بهسازی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۲۷۲۹

راه های شهری و روستایی خوزستان بهسازی شدند

تأمین انواع ماشین آلات سبک و سنگین و خدمات رسانی در امر بهسازی جاده های شهری و روستایی ازسوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد.

به گزارش شانا، اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ٦ ماه گذشته با تأمین انواع ماشین آلات سبک و سنگین، خدمات قابل ملاحظه ای به سازمان‌های شهری ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرالله پاسبانی، سرپرست مدیریت خدمات شرکت در این باره گفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از ٥٠٠ دستگاه انواع خودرو برای حمل و نقل شهری، ٢٠٠ دستگاه اتوبوس برای اعزام به اماکن مذهبی، تفریحی در نقاط مختلف کشور (‌مساجد، ارگان‌ها و سازمان‌ها) تخصیص داده شده است.

به گزارش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، وی افزود: این شرکت برای بهسازی اماکن، راه‌ها و جاده‌های درون شهری و غیره در 6 ماه  نخست سال جاری بیش از ١٣٠ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل غلطک، لودر، گریدر، کامیون و بیل مکانیکی برای خدمات رسانی شهری در زمینه  بهسازی راه های دسترسی به مناطق شهری و روستایی حوزه پیرامونی شرکت، تسطیح معابر و جاده‌ها  اختصاص داده است.

وی افزود:  این در حالی است که شرکت آغاجاری با وجود مشکلات عملیاتی در تأسیسات و نیاز به ماشین آلات سنگین، اقدام به همکاری با ارگان های مختلف کرده و همه این مشارکت‌ها به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به خسارت‌هایی که طوفان و بارش شدید به شبکه وارد کرده است، گفت: شبکه برق فوق توزیع و انتقال خوزستان در پایداری کامل است.

علی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل، نیروهای فنی و عملیاتی در آمادگی کامل بودند تا در صورت وقوع شرایط جوی نامساعد، شبکه را مدیریت و پایداری آن را حفظ کنند.

وی با اشاره به حفظ پایداری شبکه برق با تدابیر اندیشیده شده است، ادامه داد: به‌دلیل وقوع بارش‌های شدید و تندباد خسارت‌هایی به شبکه خطوط در آبادان و شادگان وارد شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، بیان کرد: با مانور روی شبکه و جابه‌جایی بار در نقاط آسیب‌دیده و همکاری و همگرایی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، شرایط بحرانی مدیریت شد و شبکه در پایداری کامل است.

اسدی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران شرکت و بازدید میدانی از محل آسیب‌های واردشده به شبکه خطوط، اظهار کرد: با بسیج همه امکانات در تلاشیم تا در کمترین زمان ممکن، آسیب‌های ممکن را برطرف کنیم و شبکه را به حالت عادی برگردانیم.

براساس اعلام این شرکت، پس از وقوع طوفان و باران شدید در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام دیسپاچینگ و کنترل شبکه مبنی بر وقوع حادثه، مدیرعامل و اعضای ستاد مدیریت بحران در محل‌های حادثه حاضر شدند و پس از بررسی‌ فنی خسارت‌های وارده، تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسؤولیت تامین و انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان