Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن هاشمی وزیر بهداشت عصر امروز در مراسم دیدار با وزیر علوم آفریقای جنوبی که در ساختمان مرکزی این وزارت خانه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم این سفر مقدمه ای باشد تا هر 2 کشور از پتانسیل یکدیگر بهره کامل را ببرند، تصور من این است که شناخت خوبی از آفریقای جنبوبی داریم و معتقدیم که فرصت های مغفولی باقی مانده است، امیدوارم از توانمندی های یکدیگر نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت گفت: باید از پتانسیل 2 کشور جهت بهره بری از توانمندی ها استفاده بهینه شود؛ خواهان ارتقای دانش اجتماعی در حوزه سلامت هستیم، به همین جهت یک مجمع سالانه سلامت داریم که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود که راهی برای افزایش دانش مردم است.

هاشمی افزود: در حوزه آموزش پزشکی نزدیک به ۱۰۰ دانشکده پزشکی داریم و آمار نشان دهنده محصول و خروجی ماست؛ این آمادگی وجود دارد که مانند گذشته از فرصت های آموزشی آفریقای جنوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یکی از زمینه های خوب همکاری، اشتراک گذاشتن مطالعات و تعریف پروژه های مشترک و به خصوص بایو تکنولوژی است.

هاشمی بیان کرد: در حوزه تحقیقات باید مشارکت 2 طرف ارتقا پیدا کند؛ آفریقای جنوبی می تواند یکی از مقاصد ما در حوزه فناوری باشد.

همکاری آفزیقای جنوبی با یارن در زمینه بیماری های واگیر

همچنین در ادامه مراسم نالدی پاندور وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی گفت: آفریقای جنوبی علاقه مند است در همه زمینه ها به خصوص بیماری های واگیر با ایران همکاری کند.

وی بیان کرد: ایران دستاوردهای خوبی در حوزه های واکسن ایدز و مالاریا و به طور کلی در بیماری های واگیر داشته است.

پاندورا اظهار کرد: من با ملاقات ها متوجه شدم روابط ما بسیار گسترده است و همکاری ها در حوزه فناوری بسیار خوب بوده و ایران در این زمینه موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گزارشی جدید حاکی از آن است که احتمالا شرکت سامسونگ در سری اس ۲۵، بدون نیاز به افزایش ظرفیت فیزیکی باتری از هوش مصنوعی برای ارتقای عمر آن استفاده می کند. تکنیک بهبود باتری با هوش مصنوعی ایده جدیدی نیست. حالت AI Power Saving سامسونگ در دستگاه های این شرکت فعالیت های پس زمینه را براساس الگوهای کاربر بهبود می دهد. با این وجود جدیدا شایعات حاکی از ارائه روش جدیدی برای ذخیره شارژ باتری است.

این روش به جای محدود کردن عملکرد سی پی یو و جی پی یو یا دستکاری فعالیت های پس زمینه گوشی، فرایندهای غیر ملزوم پس زمینه که شارژ مصرف می کنند را حذف می کند تا عمر طولانی تر آن تضمین شود.

هرچند به نظر نمی رسد چنین فرایندی نیازمند سیستم هوش مصنوعی پیچیده ای باشد اما احتمالا این فرایند پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد. طبق گزارش ها سیستم هوش مصنوعی جدید عمر باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا را ۵تا۱۰ درصد افزایش می دهد.

سامسونگ در محصولات جدید خود از هوش مصنوعی استفاده می کند.

در سری گلکسی اس ۲۴ از Galaxy AIرونمایی شد که پیش بینی می شود این سیستم در موبایل های تاشو آینده مانند Z۶ نیز ارتقا یابد. پر واضح است که این شرکت کره ای هوش مصنوعی را به عنوان یک گزینه متمایز کننده کلیدی موبایل هایش در مقابل رقبا می داند و احتمالا در سری اس ۲۵ این فناوری را بیش از پیش در دستگاه به کار گیرد.

کد خبر 6099147 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا