Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:17:13 GMT

نمایشگاه الکامپ در استان قزوین برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۵۸۱۲

نمایشگاه الکامپ در استان قزوین برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی نمایشگاه الکامپ در این استان خبر داد.

هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: نمایشگاه الکامپ در استان قزوین برای هشتمین دوره برپا می‌شود.

وی بیان کرد: آشنایی با تکنولوژی و‌ فناوری‌های روز دنیا، تقویت ارتباطات الکترونیک و همچنین ارتقاء سطح دانش افراد در این زمینه از جمله اهداف برپایی نمایشگاه الکامپ به شمار می‌رود که باید برای شهروندان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین تصریح کرد: این نمایشگاه از روز دوشنبه 22 آبان ماه تا 25 آبان دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

طاهرخانی با بیان این مطلب که 40 واحد تولیدی الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ مشارکت دارند، گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 بوده که شهروندان می‌توانند از نمایشگاه الکامپ بازدید کنند.

وی با اشاره به محصولات نمایشگاه الکامپ استان قزوین ادامه داد: در نمایشگاه الکامپ انواع محصولات سخت‌افزار، دوربین مدار بسته، محتوای الکترونیکی، امنیت اطلاعات و اینترنت عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

R41364/P41362/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدف گذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم

وزیر صمت افزود: بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم، از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان