Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:51:38 GMT

نمایشگاه کتاب در خورموج بوشهر گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۶۱۸۲

نمایشگاه کتاب در خورموج بوشهر گشایش یافت

بوشهر- ایرنا- همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی روز شنبه در آیینی نمایشگاه کتاب در دارالقرآن حضرت زینب (س) شهر خورموج استان بوشهر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی در این آیین گفت: در سه سال گذشته کتاب در شهرستان دشتی تبدیل به یک رویداد شده و توفیق های خوبی نیز کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید زارعی روز شنبه افزود: با توجه به موفقیت های اخیر تقاضاهای متعددی از ناحیه مراکز پخش و انتشار برای برگزاری نمایشگاه کتاب دریافت کردیم که انتشارات آوای معاصر که از مراکز مهم پخش کتاب کشور و دارای حسن سابقه در برگزاری نمایشگاه کتاب است دعوت کردیم.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با ٢٠ هزار عنوان کتاب و ٢٠ هزار جلد در موضوعات مختلف با تخفیف ٢٠ تا ٥٠ درصد دایر شده است.
زارعی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ٢٠ آذر ادامه دارد و صبح ها از ساعت ٨ تا ١٢ و عصر ١٦ تا ٢١ پذیرای علاقه مندان به کتاب است.
وی بیان کرد: به منظور تشویق باشگاه ها و مدارس به خرید کتاب از نمایشگاه هر مدرسه یا باشگاه به ازای خرید که از نمایشگاه خواهند داشت ٢٠ درصد نیز کتاب از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی هدیه دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه فصلی کتاب محرک خوبی برای علاقه مندان کتاب است و این امکان را در اختیار اهالی قلم و دوستداران کتاب قرار می‌دهد تا به آثار مورد علاقۀ خود دست یابند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفرجمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان