Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با بیان اینکه از استانداران ایلام و‌ خوزستان٬ شورای تامین دو استان و مسئولین کمال تشکر و قدردانی داریم گفت: میزبان اصلی زوار و زحمت اصلی بر دوش مردم دو‌ استان خوزستان و ایلام بود .

ایران آنلاین / عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به صورت مستقیم برای این موضوع بودجه خاصی در نظر نگرفته است بلکه این مردم هستند که با امکانات و نذورات خودشان فضای مناسبی ایجاد کردند گفت: دولت در ایجاد زیر ساخت های خوب عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به صورت مستقیم برای این موضوع بودجه خاصی در نظر نگرفته است بلکه این مردم هستند که با امکانات و نذورات خودشان فضای مناسبی ایجاد کردند گفت: دولت در ایجاد زیر ساخت های خوب عمل کرده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان بازدید از قرارگاه اربعین ناجا در مرز مهران اظهار داشت: در این نظم و‌ هماهنگی که میان همه دستگاه ها به وجود آمده بود ‌نیروی انتظامی با برنامه ریزی بسیار خوب و با ایجاد نظم و ‌کنترل هایى بار ترافیک جاده ها و تصادفات را به صورت چشمگیری کاهش داد.

وى در ادامه افزود: در حوزه صدور ویزا و خروج زائران بدون مجوز، کنترل ها و اقدامات خوبی صورت گرفت به طوری که در سال گذشته در همین ایام با تراکم جمعیتی انبوه از مردم در مناطق مرزی  مواجه بودیم که امسال چنین اتفاقی رخ نداد البته تعدادی بودند که با مدیریت خیلی خوبی که وجود داشت عودت داده شدند.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به امروز بیش از ۱ میلیون و‌۶۰۰ هزار نفر از زائران به کشور بازگشتند و این کار به صورت جاری، روان و با نظم صورت می گیرد و گشایش هایی که در مسیر جاده ها انجام شد همگی باعث روانی ترافیک و نظم شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه از استانداران ایلام و‌ خوزستان٬ شورای تامین دو استان و مسئولین کمال تشکر و قدردانی داریم گفت: میزبان اصلی زوار٬ اصلی بر دوش مردم دو‌ استان خوزستان و ایلام بود.

وی تاکید کرد: منتقل کردن بیش از ۲ میلیون و‌۶۰۰ هزار نفر از کشوری به کشور دیگر و‌ تامین امنیت٬ اسکان٬ بهداشت و‌ ... کار طاقت فرسایی است که به لطف خدا و کمک همه مردم ایران انجام شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به صورت مستقیم برای این موضوع بودجه خاصی در نظر نگرفته است بلکه این مردم هستند که با امکانات و نذورات خودشان فضای مناسبی ایجاد کردند گفت: دولت در ایجاد زیر ساخت های خوب عمل کرده همچنین‌ خدمات درمانی بسیار مناسب و ‌نیروی انتطامی نیز نظم خوبی ایجاد کردند و سایر دستگاه ها هم از جمله وزارت اطلاعات٬ وزارات راه و‌شهرسازی٬ هلال احمر و‌... تلاش کردند تا این همکاری٬ همدلی و‌همراهی دولت با ملت و دستگاه های اجرایی مثمر ثمر واقع شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: این همکاری انشاء الله یک الگوی ی خوب و ‌نمونه بسیار موفق جهادی باشد در همه امور که یقینا با چنین انسجامی میتوانیم موفقیت چشم گیری داشته باشیم./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم؛ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه