Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام کمیسر اتحادیه اروپا در امور کمک‌های بشردوستانه و مدیریت بحران، محاصره هوایی و دریایی یمن توسط ائتلاف بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی را مانع دسترسی مردم یمن به اصلی‌ترین نیازهای خود معرفی کرد.

کریستوس استایلیانیدس، کمیسر اتحادیه اروپا در امور کمک‌های بشردوستانه و مدیریت بحران، اظهار داشت: "محاصره هوایی و دریایی یمن به صورت تعطیلی تمام فرودگاه‌ها و بندرهای این کشور توسط ائتلاف بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی، مانع دسترسی مردم یمن به اصلی‌ترین نیازهای خود و ارسال کمک‌های ضروری می شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استایلیانیدس تصریح کرد: "یمن با شدیدترین بحران انسانی روبرو است. دو سوم جمعیت این کشور به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند. اتحادیه اروپا برای این که مردم یمن با قحطی روبرو نشوند خواستار ایجاد شرایط لازم برای دسترسی انسانی به طور کامل و بدون هیچ محدودیتی در یمن است".

وی با بیان اینکه وضعیت موجود مانع برقراری یک توافق سیاسی پایدار در یمن می شود، اعلام کرد که اتحادیه اروپا با مقامات عربستان سعودی در تماس است.

این مقام اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر اینکه ائتلاف بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن موانع و محدودیت‌های موجود برای ادامه فعالیت‌های بشردوستانه این اتحادیه در یمن را لغو کند، تمام طرف‌های درگیر در این کشور را به ایفای نقش تسهیل کننده برای تامین نیازهای مردم یمن فراخواند.
خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!/ آناتولی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه