Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@11:08:43 GMT

در آینده نزدیک دفترچه درمانی حذف خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۷۹۹۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ر 6 نخست سال‌جاری بیش از 171 هزار و 441  بار زنگ پذیرش‌های تلفنی مراکز درمانی در سطح استان زنجان به صدا درآمده است که از این تعداد 37 هزار و 850 بیمار توانستند نوبت پذیرش خود را از طریق این سیستم دریافت کنند.

علی محمدی با اشاره به اینکه 20 افزایش تماس‌های تلفنی بیماران با سیستم پذیرش تلفنی  گویای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شده است، افزود: این تعداد تماس در نیمه نخست سال گذشته قریب به 142 هزار تماس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:20 پورت خط تلفن مستقیم صرفاٌ به این امر اختصاص یافته که از این تعداد 6 خط به بیمارستان امام حسین (ع) ، هشت خط بیمارستان امید، دو خط پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و درمانگاههای روزبه زنجان، شفاء ابهر ، شهدای خرم‌دره و سهروردی خدابنده هر کدام دارای یک خط تلفن هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از بیماران خواست تا با ملحوظ مدیریت زمان، قبل از مراجعه به مراکز درمانی از طریق سیستم پذیرش تلفنی گویا نوبت و ساعت حضور اخذ کنند تا وقت شریفشان سپری نشود.

وی جلوگیری از تضییع حقوق بیماران در ارائه نوبت، تکریم شأن و منزلت مراجعان، صرفه‌جویی در وقت بیماران و از همه مهم‌تر جلوگیری از تجمع در مقابل واحدهای پذیرش و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماری‌های مسری به سایرین را از مزایای این سیستم برشمرد و تاکید کرد: در حال افزایش ظرفیت‌های پذیرش بیماران از طریق اینترنت و USSD هستیم.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به استفاده از فناوری‌های جدید که با سرعت در حال تغییر و توسعه و ارتقا در کشور هستند، گفت: بیشترین جهت‌گیری سازمان، بردن خدمات به سمت الکترونیکی است و پس از تکمیل زیر ساخت‌ها ، در آینده نزدیک دفترچه درمانی در مطب‌ها و سایر مراکز درمانی طرف قرار داد نیز حذف خواهد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها