Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناسان هواشناسی از حرکت یک توده هوای سرد به سمت آمریکا خبر داده‌اند که موجب کاهش دمای شدید در برخی از مناطق این کشور خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، کارشناسان هواشناسی از حرکت یک توده هوای سرد به سمت آمریکا خبر داده‌اند که موجب کاهش دمای شدید در برخی از مناطق این کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورود این موج هوای سرد به مناطق غربی و شمال شرق آمریکا این منطقه را تهدید می‌کند و برخی از کارشناسان بارش برف در برخی از این مناطق در روزهای پایانی هفته جاری را پیش‌بینی می‌کنند.

بر اساس این گزارش کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که با ورود این توده هوای سرد که به «پولار ورتکس» معروف است، در حالی‎که مردم آمریکا خود را برای جشن‌های شکرگزاری هفته آینده حاضر می‌کنند سرما بخش زیادی از این کشور را فرا خواهد گرفت.

پولار ورتکس توده‌ای بسیار عظیم از هوای سرد است که در بالای جو زمین و بر فراز دو قطب قرار دارد اما به دلیل حرکت سریع جریان هوا، بخشی از ورتکس وارد قسمت‌هایی از آمریکا شده و هوا را برای ساکنان آن مناطق سرد خواهد کرد.

روز جمعه نیز در برخی از مناطق آمریکا دمای هوا با کاهش محسوسی مواجه شده و در مناطق شمال مینه‌سوتا و نیز مناطق مرزی کانادا دمای هوا به زیر صفر نیز رسیده است.

بر اساس گزارش کارشناسان هواشناسی، برخی از مناطق داکوتای شمالی دمای بسیار سرد را در روزهای اخیر تجربه کرده‌اند و برخی از  کارشناسان نیز برای روزهای آینده نیز افت شدید دما را برای نیویورک، بوستون، واشنگتن دی‌سی و پیتزبورگ پیش‌بینی کرده‌اند و وزش باد نیز موجب کاهش بیشتر دما خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین؛براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.


آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899801

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • افزایش دمای هوای همدان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!