Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@05:59:07 GMT

۳۰ نفر از اهالی روستای «اوجابن» گرگان مسموم شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۸۰۸۳

۳۰ نفر از اهالی روستای «اوجابن» گرگان مسموم شدند

بخشدار مرکزی گرگان از مسموم شدن ۳۰ نفر از اهالی روستای«اوجابن» گرگان به دلیل شرب آب آلوده خبر داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، حسین ترابی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۳۰ نفر از اهالی روستای اوجابن شهرستان گرگان دچار مسمومیت شدند که علت این حادثه از سوی دهیار این روستا مصرف آب آلوده اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسمومیت‌های موردی از مدت‌ها قبل بین مردم این روستا بروز می‌کرد اما روز چهارشنبه گذشته این ۳۰ نفر به‌یک‌باره دچار مشکلات گوارشی و اسهال و استفراغ شدند.

ترابی گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد این مشکل به علت استفاده از آب شرب آلوده شیوع پیداکرده است که با همکاری مسئولان اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان برای برطرف شدن این موضوع میزان کلر آب افزایش پیدا کرد.

بخشدار مرکزی گرگان اظهار کرد: با هماهنگی مرکز بهداشت پزشک در روستا مستقرشده و خدمات‌رسانی و توزیع داروی رایگان بین بیماران به‌خوبی انجام شد.

وی در رابطه با علت وقوع این حادثه و آلوده شدن آب روستا گفت: ازآنجایی‌که چاه آب شرب این روستا بتنی بوده و کشاورزان از آب فاضلاب برای آبیاری مزارع اطراف روستا استفاده می‌کردند آب روستا آلوده می‌شود و موجب بروز مسمومیت در اهالی روستا می‌شود.

منبع:‌مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی