Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ارتباط با اين که گفته مي‌شود باشگاه پرسپوليس علاقه‌مند به جذب اشکان دژاگه‌ است، خاطرنشان کرد: بايد دو چيز را براي شما روشن کنم، اول اينکه ما محروم هستيم و نمي‌توانيم بازيکن بگيريم. دوم اينکه ما بازيکنان خيلي خوبي در اختيار داريم و نيازي به جذب بازيکن جديد نداريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرآنلاين؛ برانکو ايوانکوويچ در پايان تمرين عصر امروز (شنبه) تيمش در جمع خبرنگاران گفت: محروميت شجاع خليل‌زاده درست نيست، بلکه اگر اين طور بود بايد همه بازيکنان استقلال را به خاطر آن همه اعتراض محروم مي‌کردند. خليل‌زاده واقعاً مستحق اين محروميت نيست و ما براي جانشيني او بايد به فکر يک جايگزين در بازي‌ آينده مقابل پديده باشيم، ضمن اين که حسين ماهيني و فرشاد احمدزاده را در اين بازي در اختيار نداريم.
وي در ارتباط با پيروزي 4 بر يک تيم ملي کرواسي مقابل يونان يادآور شد: واقعاً بازيکنان کرواسي عملکرد خيلي خوبي در اين بازي داشتند. آنها تيمي را بردند که از سال قبل تا الان در هيچ ديداري اين تعداد گل دريافت نکرده بودند. کرواسي نشان داد تيمي است که بازيکنانش تمرکز و کيفيت دارند، اگرچه هنوز کار اين تيم براي صعود به جام جهاني تمام نشده است.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ارتباط با اين که گفته مي‌شود باشگاه پرسپوليس علاقه‌مند به جذب اشکان دژاگه‌ است، خاطرنشان کرد: بايد دو چيز را براي شما روشن کنم، اول اينکه ما محروم هستيم و نمي‌توانيم بازيکن بگيريم. دوم اينکه ما بازيکنان خيلي خوبي در اختيار داريم و نيازي به جذب بازيکن جديد نداريم. ما در اين فصل حتي بهتر از پارسال نتيجه گرفته‌ايم و شرايط خيلي خوبي داريم. نيازي نداريم که بخواهيم بازيکني به تيم‌مان اضافه کنيم. مهدي طارمي هم 2 ماه ديگر به جمع ما بر مي‌گردد. براي من عجيب است وقتي باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است، شما مدام در مورد جذب بازيکن صحبت مي‌کنيد.
وي در واکنش به سوال ديگري مبني بر اين که آيا به بازيکني اجازه جدايي از تيمش مي‌دهد يا نه؟ گفت: اگر کسي بخواهد برود، مي‌تواند برود. ما خوشبختانه بازيکناني در اختيار داريم که بسيار مشتاق هستند در تيم بمانند و به همه آنها اعتماد کامل داريم.
برانکو درباره تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس، تصريح کرد: من در اين مورد اطلاعاتي ندارم که به شما بدهم. فعلاً طاهري مدير عامل باشگاه پرسپوليس است و ترکاشوند هم اعلام کرده او مي‌ماند. من و طاهري در دو سه سال اخير همکاري خيلي خوبي با هم داشتيم. خيلي زيرساخت‌ها را در اين باشگاه درست و در کنار هم تيم را قهرمان کرديم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ارتباط با آمار خوبي که تيمش نسبت به فصل گذشته برجاي گذاشته، اظهار داشت: بله اين آمار خوبي است. ما براي رسيدن به موفقيت مي‌جنگيم، ضمن اين که حريفان خوبي مثل پارس جنوبي جم، پيکان و پديده داريم. اين‌ها تيم‌هايي هستند که اين فصل مدعي نشان داده‌اند. ما در اين فصل نه تنها به جمع چهار تيم ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کرديم بلکه در جام حذفي نيز مقابل قهرمان فصل قبل اين رقابت‌ها پيروز شديم. آمار گلزني‌مان هم بالا رفته است، البته بايد قبول کنيم ماراتن سختي پيشرو داريم.
وي در مقابل سوال خبرنگار ديگري مبني بر اينکه آيا به شايان مصلح اجازه داده است راهي کربلا شود؟ اضافه کرد: اعتقادات ديني مصلح و هر فرد ديگري قابل احترام است. او صادقانه اين خواسته را از من داشت و من هم با احترام به خواسته‌اش، پذيرفتم. شايان پسر خوبي است و از ليگ يک به تيم قهرمان ليگ آمده است. طبيعي است که او کار سختي براي اين که خودش را بهتر نشان دهد داشته باشد. قطعاً براي بهتر شدن وقت مي‌خواهد، اما واقعاً هم تا اينجاي فصل بازي‌هاي زيادي براي پرسپوليس انجام داده است.
برانکو در خاتمه پاسخ به سوال عجيب خبرنگار ديگري درباره خوشحالي هواداران پرسپوليس از پيروزي کرواسي مقابل يونان، گفت: به هر حال کرواسي نيمي از راه صعود به جام جهاني را طي کرده و بايد ديد در بازي برگشت چه پيش مي‌آيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!