Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:58:58 GMT

تحقق ۳۵ درصد بودجه شهرداری گرگان طی ۷ ماه گذشته

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۹۳۲۰

تحقق ۳۵ درصد بودجه شهرداری گرگان طی ۷ ماه گذشته

گرگان- سرپرست شهرداری گرگان گفت: درآمد وصولی هفت ماهه سال ۹۶، ۷۵ میلیارد تومان بوده، که این مبلغ ۳۵ درصد کل بودجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باقری، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درآمد وصولی هفت ماهه سال ۹۶، ۷۵ میلیارد تومان بوده، که این مبلغ ۳۵ درصد کل بودجه و ۶۳ درصد بودجه هفت ماهه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال ۹۵، در آمد وصولی ما، ۹۸ میلیارد تومان بوده که ۲۳ درصد آن از درآمدهای غیرنقدی صورت گرفته است.

باقری با بیان این که، درآمد هفت ماهه امسال ما از باب نقدی با سال گذشته برابری می کند، خاطر نشان کرد: در آمد حاصل از فروش اموال و سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان در بودجه پیش بینی شده بود که با توجه به محدودیت در فروش اموال، محقق نشد.

سرپرست شهرداری گرگان تأکید کرد: اگر شهرداری های هم تراز با گرگان بررسی شوند بیشتر آن ها در بحث نقدینگی مشکل دارند ولی گرگان در هشت ماه اخیر در هزینه های جاری، پرداخت حقوق و پاداش پرسنل مشکلی نداشته است.

باقری بیان کرد: شهرداری گرگان جزو معدود شهرداری هایی است که بدهی ندارد و هشت میلیارد بدهی که مطرح است جزو اسناد قراردادها و اسناد عمرانی است که هنوز به مرحله اجرا نرسیده و قابلیت آن را دارد که در دو الی چهار ماه آینده پرداخت شود.

وی در پایان تأکید کرد: ما به دستگاه های اجرایی و سازمان ها، مانند تأمین اجتماعی و دارایی و غیره هیچ بدهی نداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد