Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان، گفت: با شتاب گرفتن روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز چذابه، تمامی جایگاه های عرضه سوخت در مسیر چذابه - بستان - سوسنگرد - حمیدیه عین ۲ - آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، داریا اخگر در جریان بازدید از پایانه چذابه، افزود: آماده باش و سوخت رسانی به خودروهای زائران اربعین حسینی و ارائه خدمات شبانه روزی و تمام وقت تا بازگشت کامل زائران به وطن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوخت رسانی از اول ماه صفر همزمان با حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی در مسیرهای اصلی و فرعی تردد زائران شروع شده و تاکنون نیز ادامه داشته است، افزود: تاکنون خللی در فرایند سوخت رسانی ایجاد نشده و عرضه سوخت بدون محدودیت و طبق برنامه انجام می شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان، افزود: بر حسب نیاز ، مخازن ذخیره سازی جایگاه های عرضه سوخت در مسیرهای تردد زائران تکمیل شده است.

اخگر با اشاره به اینکه ۲ جایگاه سیار عرضه سوخت( بنزین و گازوئیل)با ظرفیت ۵۲ هزار لیتر متعلق به شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان در محل یادمان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی مرز چذابه فعال است، افزود: این ۲ جایگاه تا پایان روند بازگشت زائران به عرضه سوخت به صورت شبانه روزی ادامه خواهند داد.

اخگر افزود: جایگاههای عرضه سوخت مسیر بیدروبه ،حسینیه، پل زال، شوش و الهایی تا مسیرهای فکه به چذابه فعال بوده و برای سوخت مورد نیاز نگرانی و و دغدغه ای وجود ندارد.

به گفته وی مجتمع خدماتی رفاهی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با ۱۴۰ تخت، آماده پذیرایی و اسکان است.

بنا به این گزارش همچنین مدیران عملیات و بازرگانی شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی ایران در بازدید از جایگاه سیار عرضه سوخت در محل یادمان شهدای ارتش و حضور در موکب عشایر ، با شماری از زائران اربعین حسینی (ع) در گذرگاه مرزی چذابه دیدار و گفت و گو کردند.

در ایام اربعین حسینی حدود ۲۳هزار دستگاه خودرو زائران در توقفگاه چذابه پارک کردند.

از زمان بازگشت زائران تاکنون بیش از هفت هزار خودرو از توقفگاه خودرو چذابه خارج و پس از سوخت گیری رهسپار شهرهای خود شدند.

روند بازگشت زائران اربعین حسینی در چند روز اخیر از ۲ گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه شتاب گرفته است.

حدود ۵۰۰هزار زائر از یک میلیون زائری که از کربلا مشرف شدند به تاکنون از ۲ گذرگاه چذابه و شلمچه به کشور بازگشته اند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید