Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بخشنامه جدید، واحدهای تولیدی با اشتغال بیش از صد نفر و درخواست های تسهیلات بالای 30 میلیارد ریال درصورت تشخیص کارگروه اصلی استان می توانند از تسهیلات رونق تولید استفاده کنند .
وی ادامه داد: پیش از این محدودیت پرداخت تسهیلات تا اشتغال 100 نفر و زیر 30 میلیارد ریال در استان وجود داشت و تسهیلات بیش از این رقم به کارگروه ملی ارجاع داده می شد ولی اکنون دولت پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال را به استان تفویض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص تاثیر این بخشنامه در استان صنعتی قزوین افزود:300 واحد صنعتی استان که اکثرا قدیمی بوده و بیش از 100 نفر اشتغالزائی دارند قبلا نمی توانستند از تسهیلات رونق تولید استفاده کنند اما با این بخشنامه جدید از تسهیلات رونق تولید بهره مند خواهند شد.
پرزحمت در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:34 معدن تاکنون برای دریافت تسهیلات در استان ثبت نام کرده اند اما به دلیل پذیرش نشدن پروانه بهره برداری معادن به عنوان وثیقه هنوز تسهیلاتی در این زمینه پرداخت نشده است .
وی اضافه کرد: تا کنون یک هزار و 180 میلیارد ریال برای 142 واحد کشاورزی و صنعتی استان پرداخت شده که بخش صنعت هزار و 60 میلیارد ریال و بخش کشاورزی 120 میلیارد ریال دریافت کرده اند و استان قزوین رتبه دوم را در این زمینه دارد.
وی در خصوص تاثیر این میزان تسهیلات پرداختی در ایجاد اشتغال و تولید در استان اظهار کرد:تنها 6 درصد کل تسهیلات اعطا شده در استان به رونق تولید اختصاص داشته و 94 درصد تسهیلات توسط بانک ها در وجوه دیگر پرداخت می شود به همین دلیل شاهد تاثیر چندان این تسهیلات در تولید و اشتغال استان نیستیم.
وی افزود:این روند پرداخت تسهیلات در استان صنعتی قزوین کند است و باید روند پرداخت تسهیلات در استان شتاب بیشتری داشته باشد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 16 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: واحدهای مرغداری این استان در فروردین ماه سال جاری چهاد میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی داشته‌اند.

وی افزود: این میزان جوجه ریزی در سال جاری نسبت به فرودین ماه سال گذشته که دو میلیون و ۶۷۸ هزار قطعه بوده رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در ۱۹۰ واحد مرغداری نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستانهای قزوین و تاکستان است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحدهای مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است.

رمضانپور پیش بینی کرد: ۸۵ هزارتن گوشت مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

کد خبر 6097717

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل