Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در 12 استان کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، معصومه احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی برای امروز و فردا سامانه بارشی در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و با شدت کمتر در شمال شرق کشور فعال خواهد بود. بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، بخش‌هایی از گیلان، مازندران و گلستان بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
احمدی افزود: این شرایط با شدت کمتر در ارتفاعات خراسان شمالی، استان ایلام و لرستان و همچنین در بخش‌هایی از همدان و استان مرکزی رخ خواهد داد.
 
کارشناس هواشناسی افزود: در دیگر مناطق کشور تقریبا جوی آرام و بدون پدیده پیش‌بینی می‌شود، اما این ظرفیت وجود دارد که در نواحی صنعتی و پرجمعیت و کلان‌شهر‌هایی مانند تهران، اصفهان، البرز و اراک شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی باشیم.
 
احمدی درباره وضع هوا در عتبات عالیات نیز گفت: امروز مهمترین پدیده در کربلای معلی غبار رقیق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و تغییرات دمایی در ۲۴ ساعت آینده در کربلا و نجف بین ۱۸ تا ۳۰ درجه و بیشینه دمای فردا به ۲۷ درجه می‌رسد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و اظهار کرد: از پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و روز جمعه نیمه غربی استان بارش‌های رگباری به خود خواهد دید.

وی افزود: برای روز شنبه نیز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و رگبار هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تا روز جمعه دمای هوا تغییرات جزئی افزایشی خواهد داشت و روز شنبه چهار تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 749764

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور 13 و 14 اردیبهشت 1403 / بارش باران در این استان ها
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه