Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@13:20:39 GMT

حمله دوباره کاپیتان به صدر؛ سیدجلال بهترین می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۱۵۵۰

آی اسپورت- جلال حسینی، خیلی زود توانسته دوباره به یکی از مدعیان جدول بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شود. ثبات بزرگترین خصوصیت جلال حسینی است. مدافعی که همیشه، پای ثابت بهترین‌های لیگ بوده و این فصل هم با وجود مصدومیت طولانی، بازگشتی موفق به لیگ برتر داشت. حسینی فصل پیش نمرات فوق العاده‌ای از تیم آنالیز نود گرفت و بهترین بازیکن لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل پیش از آن هم او به صورت مشترک با مهدی رحمتی و داریوش شجاعیان، در رده چهارم قرار گرفت. این فصل سیدجلال، شروع خوبی نداشت اما خیلی زود توانست به روند همیشگی خودش برگردد.

سیدجلال که هفته‌های ابتدایی مصدوم بود، در تنها بازی فصل مقابل سیاه جامگان، نمره نه چندان خوب ۳،۵ را دریافت کرد. نمره‌ای که او را در کنار سیامک نعمتی، در جایگاه بدترین نمرات پرسپولیس قرار می‌داد. با این وجود، سیدجلال خیلی زود اوضاع را عوض کرد و در دو بازی اخیر، نمرات بسیار خوبی گرفت تا به جای قعر، در صدر بهترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

حسینی با میانگین نمرات ۲،۵، حالا تبدیل به بهترین بازیکن پرسپولیس شده و کمتر بازیکنی در لیگ برتر، بهتر از او امتیاز گرفته است. در حال حاضر، کیانی با نمره ۲،۴۴ بهترین بازیکن لیگ است، فرشاد محمدی‌مهر با نمره ۲،۴۵ در رده دوم قرار دارد و پیام نیازمند با نمره ۲،۵ مشابه سیدجلال، سومین بازیکن برتر لیگ محسوب می‌شود.

حسینی برای قرار گرفتن در لیست بهترین‌های لیگ، باید ۵ بازی بعدی را برای پرسپولیس به میدان برود تا در بیش از پنجاه درصد بازی‌های تیمش شرکت کرده باشد، اما خیز بلند او در بازی‌های اخیر و نمراتی که گرفته، نشان می‌دهد کاپیتان سرخپوشان این فصل هم یکی از مدعیان اصلی عنوان برترین بازیکن لیگ خواهد بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید

هافبک ژاپنی سوسیداد بعد از شکست برابر رئال مادرید اظهارات جالبی داشت و داور به جانبداری از رئال متهم کرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد. در این بازی کوبو، بازیکن ژاپنی سوسیداد، گلزنی کرد که VAR آن را به خاطر خطا روی شوآمنی رد کرد و اعتراض این بازیکن آسیایی را به دنبال داشت.

به نوشته مارکا، کوبو بعد از بازی گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که داور گل را مردود اعلام کرد. شوآمنی در آن صحنه خواب بود. اصلا خطایی رخ نداد. فکر نمی‌کنم که چنین صحنه‌هایی در لیگ قهرمانان اروپا خطا گرفته شود.

او ادامه داد: آنچه رخ داد شرم‌آور بود. همه کسانی که بازی را دیدند به‌خوبی متوجه شدند که ما شایسته پیروزی بودیم و اصلا مستحق این باخت نبودیم. چند فرصت خوب گلزنی را خلق کردیم و یک گل را هم به ثمر رساندیم که داور مردود اعلام کرد. رئالی‌ها بسیار خوش‌شانس بودند؛ چرا که در ۹۰ دقیقه تنها یک یا دو بار شوت زدند این در حالی بود که ۶-۷ بار شوت زدیم و دروازه آنها را تهدید کردیم. سوسیداد در این بازی کاملا کنترل بازی را در دست داشت و تیم برتر بود اما در پایان نتیجه مهم است که رئال به خواسته‌اش رسید.

رئال مادرید با بردی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با تیم دوم که بارسلوناست، به ۱۴ امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس