Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@10:55:04 GMT

نقشه شیطانی 2 جوان برای 2 زن در کارگاه تولیدی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۲۷۲۰

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری دو مامور نمای سارق خبر داد که نقشه شوم آن ها پس از سرقت در کارگاه تولیدی دو خانم جوان نقش بر آب شد.به گزارش بلاغ،به گزارش گروه حوادث  رکنا، سردار «قادر کریمی» با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت  به عنف توسط دو مامور نمای سارق از کارگاه تولیدی دو خانم جوان با توجه به اهمیت موضوع دستورات صریح برای پیگیری پرونده صادر و ماموران کلانتری 40 نجفی با هدایت سرهنگ بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار «قادر کریمی» افزود تحقیقات اولیه پلیس  حاکی از آن بود که دو مرد جوان با معرفی خود به عنوان مامور به کارگاه تولیدی که دو خانم 22 و 35 ساله در آن کار می کردند مراجعه کردند و هنگام بازرسی محل دو میلیون تومان وجه نقد، یک رشته زنجیر طلا به ارزش پنج میلیون تومان، چهار قطعه تراول 50 هزار تومانی و پنل ضبط خودرو را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات ماموران کلانتری نجفی با چهره زنی عاملان سرقت در حالی ادامه داشت که سارقان در تماس تلفنی به کارگاه مذکور و نیت شومی که در سر می پروراندند با یکی از مال باختگان قرار ملاقات می گذارند. وی خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سارقان راکه جوانی 26 ساله است با به دست آمدن این سرنخ شناسایی و دستگیر کرد و متهم که در برابر شواهد وادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت در اعترافات خود همدستش را نیز به پلیس معرفی کرد.
سردار کریمی اظهار کرد: پلیس همچنین متهم دیگر پرونده را که جوانی 22 ساله است دستگیر کرد. این دو سارق مامورنما هیچ سابقه کیفری نداشتند و تحقیقات از آن ها برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه شان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهروندان باید به توصیه های پلیسی توجه کنند و در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور معرفی می کنند و تقاضای بازرسی از محل زندگی، کار یا داخل خودروی آن ها را دارند کارت شناسایی معتبر و حکم قضایی درخواست کنند و اگر با مورد مشکوکی مواجه شدند قبل از هر کاری در این باره از پلیس 110 اطلاعات لازم را درباره این افراد به دست آورند

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند