Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:22:04 GMT

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (65)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۲۷۲۸

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (65)

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سولماز محمودي: کيث کيمبل، از وب‌سايت متاکريتيک هر هفته آخرين اخبار، آپديت ها، تريلرها و مطالب مربوط به فيلم هاي سينمايي که قرار است در طول ماه هاي آينده روي پرده سينماهاي دنيا بروند را گردآوري و منتشر مي کند.
متاکريتيک وب سايتي تجاري است که نقدهاي منتقدين در خصوص فيلم هاي سينمايي، بازي ها، آلبوم هاي موسيقي، سريال ها، دي وي دي ها و اخيراً کتاب ها را جمع آوري مي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين مي توانيد موثق ترين اخبار در مورد فيلم هاي مورد علاقه خود و ستاره هايي که قرار است در اين فيلم ها بازي کنند را در اينجا بخوانيد.

فيلم اقتباسي جيمز فرانکو از کتاب گرگ سيسترو با عنوان "هنرمند فاجعه: زندگي من داخل اتاق، بدترين فيلمي که تابحال ساخته شده" نقدهاي مثبتي به هنگام اکران در جشنواره فيلم SXSW بدست آورد. فرانکو در نقش نويسنده، کارگردان و ستاره "اتاق" يعني تامي ويزو ظاهر مي شود و در اولين تريلر نيز ديده مي شود که لهجه خاص ويزو را گرفته و ترکيبي عجيب از بي مهارتي و صداقت به نمايش مي گذارد. فيلم «هنرمند فاجعه» (The Disaster Artist) که قبل از اکران عمومي در روز اول دسامبر در سينماهاي منتخب نمايش داده مي شود، ديو فرانکو را در نقش سيسترو، ست روگن را در نقش سندي اسکلير، ناظر فيلمنامه، اليسون بري، زوئي دويچ، اليزا کوپ و جاش هاچرسون را در نقش هاي مکمل دارد.

آخرين فيلم الکساندر پين (نويسنده و کارگردان) ژانرهاي کمدي و علمي-تخيلي را ترکيب کرده و نگاهي هجوآميز به جامعه آمريکايي انداخته است. مت ديمون در فيلم «کاهش سايز» (Downsizing) يک مرد معمولي است که تصميم مي گيرد از مزيت فناوري جديد کاهش سايز استفاده کرده و زندگي اش را بهبود ببخشد. با اين وجود متوجه مي شود که جامعه جديدش که "ليژرلند" نام درست همان مشکلاتي را دارد که جامعه بزرگ قبلي اش داشت. اين فيلم 22 دسامبر 2017 روي پرده سينماها خواهد رفت و اکران هاي اوليه آن، واکنش هاي گسترده اي جذب کردند.

پس از موفقيت فيلم Head On، فيلم «لبه بهشت» (برنده جايزه بهترين فيلمنامه در جشنواره کن 2007) و «آشپزخانه روح» در ميان منتقدين، فاتح اکين (کارگردان) نتوانست با فيلم «بريدگي» بيشتر منتقدين را تحت تأثير قرار دهد. متأسفانه فيلم جديدش، «در محو شدگي» (In the Fade) که دايان کروگر در آن نقش زني را بازي کرده که به دنيا عدالت و انتقامجويي شوهر و فرزندش که در حمله بمباران کشته شدند است، با اکران در جشنواره کن امسال، نقدهاي متفاوتي دريافت کرد. ولي اين فيلم که قرار است 27 دسامبر به نمايش عمومي در آيد، بازي بي نقص کروگر را دارد که خيلي ها معتقدند ممکن است برايش نامزد بهترين بازيگر نقش اول زن را به همراه داشته باشد.

موفقيت فيلم سينمايي «بابا خونه ست»، که در روز کريسمس 2015 به اکران عمومي در آمد، منجر به ساخت دنباله اي بر آن شد که در آن مِل گيبسون و جان ليثگو در نقش هاي پدر مارک والبرگ و ويل فرل ظاهر شده اند. «بابا خونه ست 2» (Daddy’s Home 2) نقش جان سينا را گسترش مي دهد و ليندا کاردليني و آلساندرا آمبروزيو نيز در نقش هاي خود باز مي گردند. اين جمعه منتظر شروع اکران آن باشيد.

«دائمي» (Permanent) که داستانش در سال 1982 اتفاق مي افتد، ماجراي دختر 13 ساله اي به نام اورلي ديکسون (با بازي کيرا مک‌لين) و والدينش، جين و جيم (پاتريشيا آرکت و رين ويلسون) را به تصوير مي کشد که در کنار يکديگر با تغييرات بزرگ زندگي شان سر و کله مي زنند. اين فيلم بلند از کولت برسون روز 15 دسامبر در سينماها و آمازون و آيتونز اکران و منتشر خواهد شد.

اين فيلم بلند که اولين تجربه کارگرداني و نقش آفريني کوئين شپارد (نويسنده و کارگردان 22 ساله) است، ماجراي ابيگيل (با بازي خود شپارد) را روايت مي کند که از دبيرستان اخراج شده و وارد رابطه اي با معلم تئاترش (کريس مسينا) مي شود، يعني درست پس از آنکه وي ابيگيل را در نمايش The Crucible از آرتور ميلر بازي مي دهد. رابطه آنها موجب حسادت همکلاسي ابيگيل يعني مليسا (ناديا الکساندر) مي شود که عليه او نقشه مي کشد. فيلم «تقصير» (Blame) روز 5 ژانويه 2018 در سينماهاي منتخب اکران خواهد شد.

«دعايي قبل از طلوع» (A Prayer Before Dawn) که بر اساس خاطرات بيلي مور ساخته شده، ماجراي مور با بازي جو کول را به تصوير مي کشد که تلاش و تقلا مي کند پس از افتادن به زندان تايلند، زندگي بهتري براي خودش درست کند. اين فيلم ژان-استفان سُوير که در يک زندان واقعي تايلندي و بازيگراني شامل زندانيان واقعي ساخته شده، در جشنواره فيلم کن به نمايش درآمد و نقدهاي خوبي از آن شد. اين فيلم در سال 2018 در سينماها اکران خواهد شد.

در فيلم «عجيب و غريب ها» (The Strange Ones) جيمز فريدسون-جکسون و الکس پيتفر نقش دو همراه اسرارآميز را بازي مي کنند که در حال گذر از يک منطقه دورافتاده در آمريکا هستند. چيزي که به نظر مي رسد يک تعطيلات و مسافرت ساده باشد، خيلي زود تبديل به آميزه تاريک و پيچيده از اسرار مي شود. لورن وولک‌استاين و کريستوفر ردکليف اين فيلم را کارگرداني کرده اند که قرار است 5 ژانويه 2018 در سينماهاي منتخب اکران شود.

اخبار و يادداشت هاي کوتاه درباره فيلم هايي که قرار است ساخته شوند:
• کوئنتين تارانتينو که تابحال همه فيلم هايش را با ميرامکس يا کمپاني وينستاين ساخته بود، حالا به دنيا کمپاني ديگر براي ساخت فيلم نهمش است. (منبع: Deadline)
• ديويد سندبرگ، کارگردان فيلم «شزم!» (Shazam!)، زاکاري لوي را در نقش شزم، مارک استرانگ را در نقش دشمنش، دکتر سيوانا و گريس فالتون را در نقش ديگري به بازي گرفته است. (منبع: Heat Vision, TheWrap, Variety)
• لي‌لي کالينز قرار است نقش دوست سابق تد باندي (زک افران) را در فيلم Extremely Wicked, Shockingly Evil, and Vile ساخته جو برلينگر بازي کند. (منبع: Deadline)
• ديزني تيم کامل خود براي فيلم بازسازي شده «شير شاه» (Lion King) را اعلام کرده که بيانسه رسماً قرار است صداپيشگي کاراکتر نالا را انجام دهد.
• اليسون ويليامز قرار است در فيلم مهيج ترسناک «کمال» (The Perfection) ساخته ريچارد شپارد نقش آفريني نمايد. (منبع: Deadline)
• ربه‌کا فرگوسن قرار است نقش پاتريشيا نيل (هنرپيشه زن برنده اسکار) را در مقابل هيو بون‌ويل در نقش روالد دال (نويسنده) در فيلم زندگي نامه ساخته جان هي بر اساس رمان مايکل شيرر با عنوان «زندگي ناآرام» (An Unquiet Life) بازي کند. (منبع: THR)

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • یک بچه با لباس زرد می‌بینم، او اینجاست و زنده است .... | ویدئو | ماجرای شنیدنی پیدا شدن یسنا
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود