Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست کم 10 فرد مسلح در حمله هوایی ارتش مصر در صحرای سینا کشته شدند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دست کم 10 فرد مسلح در حمله هوایی ارتش مصر درصحرای سینا کشته شدند .
یک منبع امنیتی روز جمعه گفت بالگردهای آپاچی نیروهای هوایی مصر مواضع عناصر مسلح وابسته به گروههای تروریستی را در استان سینای شمالی در شمال شرق این کشور هدف قرار دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع امنیتی افزود مواضع و محل استقرارعناصر مسلح در شهر الشیخ زوید روز جمعه هدف حمله بالگردهای آپاچی قرار گرفتند .
منبع امنیتی تاکید کرد یک دستگاه خودروی حامل عناصر مسلح درمنطقه ای در جنوب استان سینای شمالی نیز هدف حمله بالگردهای آپاچی قرار گرفت .
منبع امنیتی گفت چهار فرد مسلح درعملیات هوایی امروز ارتش مصر در شهر الشیخ زوید و شش تن دیگر درمنطقه ای در جنوب استان سینای شمالی کشته شدند .
به گزارش خبرگزاری آناتولی از قاهره ، منبع امنیتی مصراعلام کرد عناصر مسلحی که در حملات هوایی امروز در سینای شمالی کشته شدند در حمله تروریستی دیروز به غیر نظامیان در شهر نِخل در جنوب این استان دست داشتند .
افراد مسلح در حمله دیروزدر این شهر دست کم هشت غیر نظامی و دو نیروی امنیتی مصر را کشتند .
نیروهای امنیتی مصر در عملیات بامداد امروز در روستای الجوره در جنوب الشیخ زوید همچنین هفت بمب کنار جاده ای را کشف و خنثی کردند .
ماموران امنیتی مصر صبح امروز همچنین 22 فرد مظنون را در محله المساعید در شهر العریش مرکز استان سینای شمالی بازداشت کردند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید

براساس اعلام پلیس واشنگتن، یک فرد پس از برخورد (با خودرو) به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید، کشته شد.

به گزارش مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴ کشته و زخمی در پی تیراندازی در نیویورکِ آمریکا پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر