Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی در دو روز آتی با توجه به ورود سامانه های ناپایدار، انتظار می رود وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان طی دو روز آینده مناسب تر ولی از روز سه شنبه به دلیل سکون هوا و کاهش دما انتظار می رود روند غلظ آلاینده ها افزایشی باشد.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، بابک صادقیان گفت: آلودگی هوای شهر اصفهان در هفته های اخیر به دلیل سکون و پایداری هوا است، که باعث عدم تخلیه الاینده ها و  انباشته شدن انها در منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هفته های اخیر هوای کلانشهر اصفهان زیاد سرد نشده بود، گفت: پدیده  وارونگی دما (اینورژن) در آلودگی هوای اصفهان طی دو هفته اخیر نقشی نداشت  وآلاینده های انباشته شده باعث شد که غلظت آلایندگی بالا برود و هر از گاهی با وزش باد ملایم شرایط  کمی بهتر و مجددا  سکون هوا  باعث نامناسبتر شدن وضعیت کیفی هوا شده است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه ویژه شرایط خاص آلودگی هوا در روز شنبه ۲۰ ابانماه گفت: این جلسه  با دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از ساعت ۸ صبح در محل مدیریت بحران استان با حضور اعضای مرتبط یعنی اداره کل هواشناسی، مرکز بهداشت و مرکز مدیریت بحران  استان در استانداری اصفهان تشکیل شد.

صادقیان اظهار کرد:  در این جلسه ضمن تشریح شرایط روز های گذشته و پیش بینی شرایط روزهای آتی؛ برنامه ریزی های انجام شده جهت اجرای وظایف قانونی کلیه دستگاه های اجرایی استان  بررسی شد.

وی گفت:  با توجه به شرایط هشدار توصیه های مرتبط در این خصوص از طریق مرکز بهداشت استان اعلام گردیده و طبق وظایف تعیین شده در آیین‌نامه مربوطه مقرر شد سایر دستگاه‌های اجرایی نیز ضمن پیگیری وظایف محوله اقدام های جدی خود را در این زمینه به کار گیرند.

صادقیان در تشریح وظایف سایر دستگاه های اجرایی  در شرایط خاص آلودگی هوا به اقدامات محیط زیست استان در خصوص پایش مضاعف و شبانه روزی منابع آلاینده و برخورد قانونی با واحدهای مزبور اشاره کرد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وضعیت نابسامان آسفالت آزادراه قم – کاشان چند سالیست که موجب گلایه مردم شده و اقدام مسئولین برای رفع مشکلات را می طلبد.  شهروند خبرنگار ما هم از خرابی آسفالت آزادراه  گلایه کرده و وضعیت نامناسب آزادراه را موجب افزایش تصادفات و استهلاک خودروهای مردم دانسته است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

باسلام ؛احتراما به استحضار میرساندآسفالت آزادراه امیرکبیر( قم کاشان و بالعکس) چندسالی است معیوب و نیاز به بازسازی فوری دارد که خرابی آسفالت آزادراه مذکور باعث تصادفات و هزینه های تعمیرات وسایل نقلیه میشود. لذا خواهشمنداست در این خصوص اقدامات و گزارش های مربوطه را مبذول فرمایید. باتشکر

دیگر خبرها

  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • هوای ۸ شهر اصفهان سالم است
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور