Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا شده تا پایان هفته باز می‌گردد تا تکلیف ماندن یا رفتن از پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مشخص شود به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل سرخ‌ها قرار است به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش برود تا تکلیف دخالت‌هایی که در امور مدیریتی این باشگاه می‌شود را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن اسپانسر فصل گذشته خود تحت‌فشار است.‌ موضوعی که باعث شده تا این باشگاه نتواند درآمدزایی‌های لازم را از اسپانسر فعلی خود هم داشته باشد.‌ چرا‌که برای تبلیغات گسترده با مشکلاتی روبه‌رو شده که کار را برای درآمدزایی مشکل می‌کند.

با وجود خبرسازی‌هایی که درباره خستگی مفرط طاهری از حضورش در پست مدیریت باشگاه به گوش می‌رسد، او بدش نمی‌آید کارش را در این عرصه ادامه دهد.‌ طاهری که مجوز حضورش به عنوان مدیر بازنشسته کشوری به اتمام رسیده، پیغام داده حتی مشکلی با بازگشت اسپانسر پیشین هم ندارد اما باید وزیر ورزش‌و جوانان فسخ قرارداد با حامی مالی فعلی را امضا کند.‌ طاهری اصلا دوست ندارد پس از افتضاحی که در قضیه محکومیت سنگین این باشگاه در بحث انتقال مهدی طارمی از ریزه‌اسپور ترکیه رخ داده، بار دیگر امضایش پای قراردادی بنشیند که می‌تواند مشکلات حقوقی به وجود آورد.

وزیر ورزش و جوانان نیز همه چیز را به نشست با طاهری موکول کرده و سپس می‌خواهد درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.‌ شنیده می‌شود سلطانی‌فر پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است درخواست تمدید مجوز فعالیت وی را صادر کند. بازگشت اسپانسر پیشین پرسپولیس در‌حالی مطرح شده که گفته می‌شود این شرکت قصد دارد تمام بدهی‌های پیشین باقی مانده باشگاه پرسپولیس را پرداخت کند.

از طرفی عنوان شده‌ اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس به معاونان طاهری اعلام کرده در صورت پس زدن قرارداد، آن‌ها بدون‌شک با شکایت حقوقی روبه‌رو خواهند شد. کلاف سر‌در‌گمی که تا زمان جلسه مدیرعامل با وزیر ورزش‌و جوانان مجهول باقی می‌ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!