Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@17:44:01 GMT

اختصاص پلاک‌های ملی به خودروهای نظامی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۴۵۴۰

اختصاص پلاک‌های ملی به خودروهای نظامی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار تقی مهری با اشاره به طراحی پلاک‌های ملی برای خودروهای نیروهای مسلح اظهار کرد: به دنبال پیگیری‌های انجام شده توسط پلیس راهور ناجا و برگزاری جلسات متعدد، ریاست ستاد کل نیروهای مسلح موافقت خود برای شماره‌گذاری خودروهای تحت اختیار نیروهای مسلح را اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: براساس توافقات انجام گرفته مقرر شد پلاک‌های ملی با نشانه‌های «ث»، «ز»، «پ»، «ف» و «ش» به خودروهای سازمانی نیروهای مسلح اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براین اساس پلاک ملی با حرف «ث» به خودروهای سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «ز» به خودروهای وزارت دفاع و پشتیبانی، «پ» به خودروهای نیروی انتظامی، «ف» به خودروهای ستادکل نیروهای مسلح و «ش» به خودروهای سازمانی ارتش اختصاص یافت.

سردار مهری اظهار داشت: با توجه به طراحی فرمت پلاک‌های ملی برای خودروهای در اختیار نیروهای مسلح از این پس پلاک‌های قدیمی نصب شده بر روی این خودروها با پلاک‌های ملی جدید جایگزین خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد