Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري دو کلاهبردار حرفه اي در فرديس که در پوشش مأمور خريد ارگان هاي دولتي و خصوصي، کلاهبرداري مي کردند خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "جواد صفايي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وصول پرونده اي از کلانتري 11 مرکزي فرديس مبني بر کلاهبرداري به شيوه و شگرد خريد اجناس تحت عنوان مسئول خريد، با توجه به تعدد شاکيان موضوع در دستور کار مأموران بخش مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: پس از تحقيقات جامع از شاکي اصلي پرونده در خصوص شيوه و شگرد کلاهبرداري مشخص شد شخصي با همدستي فرد ديگري اقدام به خريد اجناس (لپ تاپ، لوازم جانبي کامپيوتر و...) تحت عنوان مسئول خريد کارخانه و ارگان هاي دولتي کرده و چک هاي بلامحل را به صاحبان کالا داده که پس از رسيدن موعد چک و مراجعه شاکيان به بانک پولي در حساب نبوده است.
اين مقام انتظامي گفت: پرونده پس از تحقيقات از شاکيان تکميل و به رويت مقام قضائي رسيد و با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي مخفيگاه متهمان در شهرستان کرج مورد شناسايي قرار گرفته که با انجام عمليات غافلگيرانه نامبردگان دستگير شدند.
سرهنگ صفايي اضافه کرد: از مخفيگاه متهمان تعداد زيادي اسناد و مدارک کشف و با دستور مقام قضائي دو باب مغازه و انبار که به منظور اعمال مجرمانه از آنها استفاده مي شد پلمب شد.
وي ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي و انجام تحقيقات اوليه با توجه به اخذ سوابق کيفري و ارائه ادله و مستندات به بزه انتسابي معترف شدند.
سرهنگ صفايي اظهار داشت: متهمان با توجه به داشتن شاکيان متعدد که تاکنون 57 نفر از آنها شناسايي شده اند با قرار مناسب براي گذراندن دوران محکوميت به ندامتگاه مرکزي کرج معرفي شدند.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: ارزش ريالي اموال کلاهبرداري شده از شاکيان، معادل 10 ميليارد ريال اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای