Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛بورس انرژی در دومین روز معاملاتی هفته جاری میزبان عرضه کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲، حلال ۴۱۰ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، قطران عمده ذوب‌آهن و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی است.
 
این گزارش در ادامه می افزاید: بازار فیزیکی بورس انرژی روز گذشته نیز میزبان عرضه کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز، گاز مایع بوتان و بلندینگ حلال ۴۱۰ پالایش نفت کرمانشاه، نفتای سبک و نفتای سنگین تصفیه‌نشده و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز، گاز بوتان صنعتی، گاز پروپان صنعتی، گاز مایع صنعتی و برش سنگین پتروشیمی بندرامام و آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی و گاز مایع پالایش نفت شازند در رینگ بین‌الملل بود که حجم کل معاملات در این روز کاری، ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۳۳ تن و به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال بود. همچنین در معاملات اولین روز هفته، نخستین معامله بلندینگ حلال ۴۱۰ پالایش نفت کرمانشاه در بازار فیزیکی و رینگ داخلی با موفقیت انجام پذیرفت.
 
آمار معاملات بازار برق
 
از سویی دیگر، بازار برق بورس انرژی نیز، شاهد معامله ۳ میلیون و ۱۷۳ هزار قرارداد معادل ۷۳ میلیون و ۹۹۷ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال بود و نمادهای بارپایه، بارپیک، میان‌باری و کم‌باری با متوسط قیمت ۲۸۸، ۳۶۲، ۳۳۹ و ۲۵۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.
 
در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی و در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری، صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد پرند، بالغ بر ۵۰۰ هزار گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
 
بازگشایی نمادها
 
گفتنی است در آغاز جلسه معاملاتی روز شنبه در بورس انرژی، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۸ آذر ۹۶، ۱۹ آذر ۹۶ و ۲۰ آذر ۹۶ و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۶ دی ۹۶ گشایش یافتند. همچنین نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۴ آبان ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی اولین روز هفته متوقف و فرایند تحویل آنها آغاز شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران