Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:06:46 GMT

حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در سرخه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۵۲۵۵

حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در سرخه دستگیر شدند

سرخه - فرمانده انتظامی سرخه با بیان اینکه حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: پرونده این چهار نفر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجا، سرهنگ علی کریمی از دستگیری چهار فرد سودجو که در یکی از اماکن تاریخی شهر سرخه مشغول انجام عملیات حفاری غیر مجاز برای کشف اشیاء قیمتی بودند خبر داد و ابراز داشت: افراد دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور به موقع عوامل انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر حفار غیر مجاز دستگیر و از آنان اقلام و ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سرخه با اشاره به اینکه این شهرستان با داشتن آثار تاریخی و باستانی یکی از مناطق مهم استان سمنان به شمار می رود، تصریح کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در راستای حفظ آثار تاریخی، در صورت مشاهده هر گونه عملیات حفاری مشکوک، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامیاطلاع دهند.

کریمی از توقیف کامیون حامل مرغ بدون مجوز بهداشتی در سرخه نیز خبر داد و ابراز داشت: شب گذشته ماموران یگان امداد شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل دو هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را شناسایی و متوقف کردند که در این راستا خودرو توقیف شده تحویل دامپزشکی شهرستان شد.

وی افزود: وجود دام های فاقد مجوز خطر ابتلا به بیماری های مختلف را در بر دارد و پلیس در این گونه موارد با متخلفان به طور جد برخورد می کند لذا از مردم نیز تقاضا داریم به محض رویت موارد مشکوک مراتب را با نیروی انتظامی در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند