Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:20:52 GMT

درخواست نامعقول افتخاری از سرمربی سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۵۳۲۱

مرفاوی گفت: روز گذشته قوتی به باشگاه رفتم از من خواستند که 60 در صد پولی که 6 سال است طلب‌ دارم را تخفیف بدهم که من این موضوع را قبول نکردم و حالا هم مجبور هستم از طریق AFC اقدام کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد مرفاوی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته شده است یا خیر گفت: بله روز گذشته با من تماس گرفتند و خواستار حضورم در باشگاه برای مذاکره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از تماس با من به دفتر باشگاه استقلال رفتم و با شخص آقای افتخاری صحبت کردم اما او پیشنهاد عجیبی به من داد که باعث شد توافق نکنم و به همین دلیل محل باشگاه را ترک کردم!

مرفاوی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد باشگاه به وی چه بود گفت: افتخاری از من خواست 60  درصد طلبم را به استقلال ببخشم! مگر من چقدر طلبکار هستم که بخواهم طلبم را ببخشم؟من 6 سال است که 130 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم که 30 میلیون را همان زمان به اداره مالیات دادم.اگر قرار باشد 60 درصد طلبم را ببخشم مگر پولی هم می‌ماند که بگیرم؟ متاسفانه آقایان طوری برخورد می‌کنند که به ما بر می‌خورد. 

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: بعد از پیشنهاد مدیرعامل استقلال به او گفتم که من حکم دارم و آن حکم هم مورد تائید فدراسیون فوتبال است و طبق قانون مطالباتم را می‌خواهم، نه زیادتر و نه کمتر.با این شرایط هم چاره ای ندارم جز اینکه از طریق AFC راه قانونی را بروم چون مطمئنا کنفدراسیون فوتبال آسیا 2 نامه کسر از امتیاز من را که با امضای مسئولان فدراسیون در اختیارم قرار داده راحت می‌پذیرد. مطمئن باشید با این وضعیت چاره ای جز شکایت ندارم و حالا که می‌خواهند به زور از ما تخفیف بگیرند من هم از طریق مراجع بالاتر اقدام خواهم کرد.من این همه سال برای دریافت طلبم از استقلال صبر کردم و این چند وقت هم از طریق AFC اقدام می‌کنم تا به پولی که حق خودم و خانواده‌ام است برسم.

مرفاوی با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در باشگاه می خواهند اینگونه از آنهایی که طلب دارند تخفیف بگیرند اما شاید می‌خواهند با این کار 2 نفر 2 نفر مربی خارجی بیاورند و پول آنها را بدهند! یا قرار است به بازیکنان 800 میلیونی پولشان را بدهند؟ ما هم در این باشگاه زحمت کشیدیم و به نوبه خودمان تلاش کردیم، چییزی بیشتر از حقمان را هم نمی‌خواهیم. جالب است هر روز از این مسئول و آن مسئول هم می‌شنویم که مشکل حل شده اما با این شرایط نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه بیشتر هم خواهد شد.

منبع: فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش پیشنهاد باواریایی‌ها برای جانشینی توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روزهای اخیر خبرهای فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک 65 ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل 22-2021 سرمربی منچستریونایتد بود،  گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال 2026 اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال 2021 به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام