Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:34:46 GMT

افزایش 11 درصدی تاب آوری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۵۸۱۴

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مطالعات انجام شده در زمینه تاب‌آوری تهران نشان داده علی رغم تمام ‏مشکلات، تاب‌آوری در تهران 11 درصد افزایش داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عباس استاد تقی‌زاده، عضو هیئت ‏علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در برنامه روی خط خبر گفت: منظور از تاب آوری یک شهر  تحمل و بردباری افراد آن جامعه یا شهر در برابر ناملایمات، سختی ها و کمبود های موجود است و یا اینکه عصبانیت ناشی از این ناملایمات زودگذر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت ‏علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: مشکلات و درگیری هایی مانند سیل، آتش سوزی، زلزله و غیره جزء لاینفک هر جامعه شهری است که باید شهرها چه از لحاظ ساختاری و جه فیزیکی در برابر این حوادث مقاوم و تاب آوری خود را افزایش دهند. عباس استاد تقی‌زاده، با بیان اینکه مدرن ترین پدیده در جوامع امروز شهری در دنیا پدیده تاب آوریست گفت: این پدیده شامل چند بخش است یکی اینکه شهرها باید آستانه تحملشان را در برابر حوادث بالاببرند که شامل مبحث مدیریت، حاکمیت، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فیزیکی و مسائل زیست محیطی است که اگر همه اینها را در کنار یکدیگر قرار دهیم می توانیم بگوییم تاب آوری در تهران 11 درصد افزایش داشته است. دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی