Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@05:33:40 GMT

الویت های شهردار جدید شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۵۹۸۸

الویت های شهردار جدید شیراز

تین‌نیوز | 

 شهردار جدید شیراز گفت: "استفاده از توانایی و استعداد جوانان متخصص به عنوان یک اولویت در شهرداری شیراز مطرح می شود."

  به گزارش شهردارآنلاین، ۱۶ مهرماه بود که حیدر اسکندر پور، از چهره های خوش نام اصلاح طلب در استان فارس با اخذ ۱۳ رأی قاطع اعضای شورای پنجم به عنوان شهردار جدید شیراز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس حیدر اسکندرپور پیش تر دارای مسئولیت های از قبیل؛  فرمانداری شیراز، مشاور استانداری فارس، معاونت سازمان ثبت احوال کشور، شهرداری شهر کازرون و شهرداری شهر بوشهر بوده است.

روز گذشته مراسم معارفه شهردار جدید شیراز بود، در این مراسم محمد حسن اسدی سرپرست شهردار شیراز، گفت:  "یکی از چالش های شهرداری موضوع قانون است که مربوط به ۶۲ سال پیش با جمعیت ۱۹ میلیون نفر است که امروز جمعیت به ۸۰ میلیون نفر رسیده است."

وی ادامه داد: "امروز جمعیت شهرها ۷۳ درصد با ۲۰ میلیون دستگاه خودرو بنابر این قانون کاربرد لازم را ندارد."

سرپرست شهرداری شیراز تصریح کرد: "موضوع دیگر بحث خودکفایی شهرداری است که از سال ۶۲ مطرح و تصویب شد اما فکری برای تامین مالی نشد و شهرداری به سمت فروش تراکم و عوارض رفت."

اسدی تاکید کرد: "امروز عوارض ساختمان جوابگو نیست و امروز ۹۰ درصد درآمد شهرداری ها ناپیدار است و نبود مدیریت یکپارچه شهری شاهد موازی کاری فراوان هستیم."

سرپرست شهرداری شیراز یادآور شد: "امروز شهرداری ها عهده دار بسیاری از وظایف سازمان های دیگر هستند بنابر این باید توجه ویژه به آن شود."  

وی تاکید کرد: "امروز در هر ۷۵۰ متر یک پروژه عمرانی در حال است که نشان از امیدواری مردم شیراز به شهرداری است."

سرپرست شهرداری شیراز افزود: "طی این چند سال شهرداری وارد هیچ حاشیه نشد زیرا برخی به دنبال سود بردن از حاشیه هستند."

سپس حیدر اسکندرپور، شهردار جدید شیراز با اشاره به اینکه داشتن شهری شاداب و پر امید از برنامه های اصلی من در شهرداری شیراز است، تاکید کرد: "برای رسیدن به این مهم از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنم به خصوص در شهرداری شیراز استفاده از جوانان متخصص در اولویت قرار دارد."

وی یادآور شد: "شهری برای تمامی مردم شیراز بدون هیچگونه تفاوت از برنامه های من است که به شورای شهر ارائه کرده ام و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد."

شهردار جدید شیراز افزود: "شهر شیراز دارای ظرفیت های مختلفی است که برای توسعه و رسیدن به موفقیت باید تمامی برنامه ها با توجه به ظرفیت های این شهر انجام شود."

اسکندرپور تصریح کرد: "شهرداری چابک، تکریم مردم، شفافیت و دست پاکی به عنوان اولویت های شهرداری شیراز خواهد بود و اینکه شهر باید فضایی برای مردم باشد."

وی تاکید کرد: "استفاده از متخصصین، پیشکسوتان و علما مد نظر قرار دارد زیرا برای رسیدن به موفقیت و داشتن شهری سالم و توانمند نیازمند کمک همگان هستیم."

اسکندرپور ادامه داد: "همدلی و اتحاد رمز رسیدن به موفقیت است که در این مسیر به طور حتم از راهنمایی و مشاوره همگان استفاده خواهد شد."

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است

به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه مونوریل و ایستگاه مطهری متروی قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور به همراه استاندار محترم در این پروژه نشان دهنده عزم شهرداری قم برای رفع مشکلات است.

وی افزود: شهرداری قم به وظایف خود در عمل به مصوبات سفر ریاست جمهور در پروژه مونوریل عمل کرده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه اختلافی میان شهرداری و دولت در موضوع مونوریل وجود ندارد اضافه کرد: مباحثی که تا امروز مطرح بوده اختلاف نیست بلکه نگرانی‌های فنی و اقتصادی است که باید برطرف شود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه بحث‌ها راجع مونوریل تماماً فنی است و سمت و سوی دیگری ندارد گفت: ما می‌خواهیم یک کار با صرفه و صلاح برای مردم قم انجام دهیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در دفتر معاونت اجرای ریاست جمهور برگزار شد، موانع اجرای مونوریل دسته بندی شد و برای رفع این موانع برنامه‌ریزی صورت گرفت.

شهردار قم با اشاره به تصمیمات مشترک دولت و مدیریت شهری برای منوریل اضافه کرد: در فاز نخست، ۴.۷ پروژه مونوریل به بهره برداری خواهد رسید و در فاز دوم ۶.۸ این پروژه به اتمام می‌رسد.

سقائیان نژاد معتقد است که ادامه این پروژه پس از ۶.۸ کیلومتر یعنی از پارک سوار شمالی تا مصلی نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعاتی برای یک تصمیم به صرفه است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اجرای مونوریل، خط B متروی قم حذف خواهد شد گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم یک پروژه راه بیفتد و یک پروژه تعطیل شود.

شهردار قم اظهار کرد: خط A و B مترو جز لاینفک حمل و نقل ریلی در شهر قم است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیز به آنها تاکید شده و قطعاً استاندار محترم برای حفظ این خط همراه مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است