Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست برگزار می‌شود که در آن پتروشیمی مهمان مهرام تهران است.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال دیدار حساس مهرام و پتروشیمی در سالن آزادی برگزار می‌شود که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای بسکتبال دوستان داشته باشد. تقابل مهران شاهین‌طبع و مصطفی هاشمی همیشه جذابیت زیادی داشته و حالا با بازگشت مهرام به لیگ این جذابیت بیشتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر مسابقه حساس هفته نهم دربی گرگان نیز برگزار می‌شود و شهرداری این شهر به مصاف یس‌آل می‌رود. بسکتبال گرگان که این روزها شرایط خوبی ندارد همیشه شاهد حاشیه‌هایی در جریان مسابقه‌های خانگی بوده و حالا تقابل دو تیم از این شهر می‌تواند اتفاق‌های جدیدی برای گرگان به عنوان پایتخت بسکتبال کشور رقم بزند. باید دید در پایان این دیدار چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. آیا یس‌آل دومین برد فصلش را جشن می‌گیرد یا شهرداری گرگان می‌تواند برای اولین بار طعم پیروزی را در این فصل بچشد و کمی از حواشی دور شود.

در ادامه مسابقات، آبادان میزبان دانشگاه‌آزاد تهران خواهد بود که این مسابقه نیز حساس است. آبادانی‌ها در خانه به دنبال ادامه روند رو به رشد خود هستند و دانشگاهی‌ها هم بعد از شنیدن خبر احتمال جذب بازیکن خارجی انگیزه گرفته‌اند و می‌خواهند در خارج از خانه خودشان را ثابت کنند. آخرین مسابقه نیز بین نیروی زمینی و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

برنامه هفته نهم لیگ برتر بسکتبال:

(دوشنبه 22 آبان)

مهرام – پتروشیمی – ساعت 16

نفت آبادان – دانشگاه‌آزاد – ساعت 16

یس‌آل گرگان – شهرداری گرگان – ساعت 16

نیروی زمینی – شهرداری تبریز – ساعت 18

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری گرگان در دیدار سوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا امشب چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در بیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، امیرعلی قلی‌زاده، سینا واحدی، ویل چری و دایموند لوویس این دیدار را آغاز کردند.

بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۵۴ بر ۳۸ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۸ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:
کوارتر اول: ۳۰ بر ۲۱ / الریاضی 
کوارتر دوم: ۲۴ بر ۱۷ / الریاضی 
کوارتر سوم: ۲۲ بر ۱۶ / الریاضی 
کوارتر چهارم: ۲۴ - ۲۴

به این ترتیب الریاضی لبنان ۲ بر یک شهرداری گرگان را در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا شکست داد تا همانند فصل قبل این مسابقات، با شکست دادن شهرداری گرگان برای دومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

نتایج سه بازی این دو تیم در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

الریاضی لبنان ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان
شهرداری گرگان ۹۵ - ۸۵ الریاضی لبنان
الریاضی لبنان ۱۰۰ - ۷۸ شهرداری گرگان

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان در دیدار سوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد
  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • برنامه سری فینال لیگ برتر بسکتبال مشخص شد
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم