Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@05:09:15 GMT

تصاویر: طرح رویایی معمار بلژیکی برای بازسازی موصل

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۷۱۳۱

تصاویر: طرح رویایی معمار بلژیکی برای بازسازی موصل

در طرح رویایی ونسان کالبات که برای بازسازی موصل ارائه داده است پنج پل روی رود دجله احداث می‌شود که روی آنها 53 هزار واحد مسکونی قرار گرفته است.

سرویس عکس و فیلم فردا: ونسان کالبات ،معمار بلژیکی، ایده جالبی را برای بازسازی شهر جنگ زده موصل در عراق ارائه داده است. در طرح وی پنج پل روی رود دجله احداث می‌شود که روی آنها 53 هزار واحد مسکونی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه ها با استفاده از چاپگرهای 3D ساخته می‌شوند و در طراحی آنها از عناصر معماری اسلامی بهره گرفته شده است. همچنین خانه ها در این طرح با مزارع شهری و باغچه‌های کشاورزی پوشیده می‌شوند که خودکفایی ساکنان را در پی دارد. 


کلمات کلیدی: گزارش تصویری ، بازسازی موصل ، پرینتر سه بعدی پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! ۷ نکته طلایی درباره خرید و تعویض لنت‌ ترمز ماشین ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند جدا شدن سر نوزاد در بیمارستانی در ایرانشهر! +عکس توئیت عشقولانه طارمی، ازدواجش با بازیگر معروف را تایید کرد پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۱نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۱۹نظر) حمله موشکی انصارالله به ریاض و تهدید عملی «دبی»: هم فرصت، هم تهدید (۱۲نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۱۱نظر) ابتکار جالب زوار ایرانی برای تشکر از عراقی‌ها +عکس (۹نظر) آخرین اخبار تصاویر: طرح رویایی معمار بلژیکی برای بازسازی موصل تصاویر: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تصاویر: روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۱ آبان تصاویر: زندگی مغول‌ها در ۹۲ سال قبل گزارش تصویری: سفر ترامپ به کشورهای آسیایی عکس: ملاقات ملانیا ترامپ با یک پاندای غول پیکر در پکن درگیری فیزیکی بازیکن پرسپولیس با مربی خارجی +عکس مغازه اسلحه‌‌فروشی در آمریکا +تصاویر عکس: پیاده روی یک پیرمرد با حیوان خانگی عجیبش! عکس: سوشا مکانی و تینا آخوندتبار در یک فیلم وحشت اوکراینی‌ها از پرواز هفت شی درخشان در آسمان +عکس سیب زمینی‌های ۴ میلیونی! +عکس چهار مرد استرالیایی احمق‌های قرن لقب گرفتند +عکس یک کشف عجیب در نقاشی ون‌گوک +عکس ساخت برج چوبی در آمریکا +تصاویر پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره