Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:21:48 GMT

4 جوینده گنج در سرخه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۷۱۶۷

حوادث رکنا: رئیس پلیس سرخه با بیان اینکه حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: پرونده این چهار نفر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی کریمی، رئیس پلیس سرخه از دستگیری چهار فرد سودجو که در یکی از اماکن تاریخی شهر سرخه مشغول انجام عملیات حفاری غیر مجاز برای کشف اشیاء قیمتی بودند خبر داد و ابراز داشت: افراد دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور به موقع عوامل انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر حفار غیر مجاز دستگیر و از آنان اقلام و ادوات حفاری کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس سرخه با اشاره به اینکه این شهرستان با داشتن آثار تاریخی و باستانی یکی از مناطق مهم استان سمنان به شمار می رود، تصریح کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در راستای حفظ آثار تاریخی، در صورت مشاهده هر گونه عملیات حفاری مشکوک، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامیاطلاع دهند.
کریمی از توقیف کامیون حامل مرغ بدون مجوز بهداشتی در سرخه نیز خبر داد و ابراز داشت: شب گذشته ماموران یگان امداد شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل دو هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را شناسایی و متوقف کردند که در این راستا خودرو توقیف شده تحویل دامپزشکی شهرستان شد.
وی افزود: وجود دام های فاقد مجوز خطر ابتلا به بیماری های مختلف را در بر دارد و پلیس Police در این گونه موارد با متخلفان به طور جد برخورد می کند لذا از مردم نیز تقاضا داریم به محض رویت موارد مشکوک مراتب را با نیروی انتظامی در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد